vrijdag 24 januari 2014

De 'Gewoon Niet' TAG.

Het leek me leuk om eens een blog te schrijven over dingen waaraan ik me irriteer. Hoe ik op dit onderwerp kwam?  Nou, ik irriteerde me vanochtend mateloos aan iets en ja, woep inspiratie voor een blog. Soms is het gewoon leuk om een keertje lekker te klagen. Neem de blog van vandaag niet te serieus. Ik weet ook wel dat heel veel mensen het veel slechter hebben. Het is gewoon leuk om een keertje te maken.

Ook heb ik dit onderwerp gekozen omdat ik het veel op YouTube zag. Teske van Teskuh.nl  heeft ook een 'Gewoon Niet' tag en ook Girlsworld problems heeft een video gemaakt over waar zij zich aan irriteren. (Bij andere meiden.) En dus ja, het lijkt me leuk om te doen. 

Categorie Eten
Voor mij is alle typische 'winterkost' eigenlijk een gewoon niet. Ik haat stamppot, erwtensoep en al dat soort dingen. Hutspot, boerenkool, zuurkool.. Allemaal jakkes. Zuurkoolschotel vind ik dan wel weer gaan doordat er lekkere aardappels en ananas door zit. Ook vind het verschrikkelijk vies om noten door de sla te doen. Ik ben sowieso niet echt een noten fan maar om ze midden in mijn salade of sla tegen te komen.. Nee, echt gewoon niet. 

Categorie Muziek
Ik heb een hekel aan hardstyle. Muziek zonder zanger / zangeres en alleen maar één vaste  beat vind ik verschrikkelijk. Daar kun je mij letterlijk mee weg dreunen. Ik word er helemaal gek van. Bij mij moet een liedje gewoon een mooie melodie hebben. Al is de tekst nog zo mooi. 'Weg dreun' muziek vind ik afgrijselijk. Ik ben ook niet zo klassiek figuur hoor. Ik hou van zowel drukke liedjes als rustigere liedjes maar ik heb wel een bepaalde max. Rustige liedjes luister ik meestal alleen als ik verdrietig ben. Anders altijd wel iets vrolijkers.

Categorie Kleding
Ik heb geloof ik niet echt een hekel aan een bepaald soort kleding. Ik haat het wel dat iedereen elkaar zo kopieert. Misschien dat ik daarom een groot fan ben van Little Mix. Ik hou van origineel. Ieder een eigen stijl is toch 100x beter dan allemaal klonen van elkaar zijn? Ik geef toe dat ook ik me schuldig maak aan me teveel aantrekken van wat andere mensen vinden. Op zich heb ik wel een eigen kledingstijl. Ik ben dol op felle kleuren. Ik denk dat ik dat haat: Mensen die maar één kleur dragen of nooit iets nieuws proberen. Hoe moet je jezelf ontdekken en weten wat je allemaal mooi staat als je altijd aan (bijvoorbeeld) rood blijft vasthouden? Misschien staat paars je wel weer beter. Weet jij veel, je probeert het nooit.

Categorie Seizoenen
Ik heb in het algemeen nogal een hekel aan de winter. Gewoon omdat het dan koud is en soms glad. Ik heb ook niks met schaatsen dus dat is ook niet mijn lichtpuntje in dit koude seizoen. Ik ben meer het type dat in de winter het liefst onder de dekens blijft en een winterslaap houdt. Iemand die alleen haar bed even uit komt voor de feestdagen en zo. Natuurlijk zie ik in elk seizoen zijn voor- en nadelen. Ik ben iemand die snel hoofdpijn heeft dus in de winter als het te koud is en in de zomer als het te warm is. Daarom ben ik meer een lente- mens. 

Categorie McDonald's
Ik hoor eigenlijk meer de nadelen van de McDonald's om me heen dan dat ik er zelf ook echt commentaar op heb. Ik heb niet echt iets negatiefs te zeggen, alleen maar positieve dingen. Het zal dan allemaal wel niet gezond zijn maar...We are teenagers. We love junkfood!

Categorie Personen
Hm... Een lastige. Sowieso de dingen die ik nu ga noemen zijn algemeen. Ik bedoel er niet één bepaald persoon mee. Dus mocht je me kennen, voel je niet aangesproken. Ik heb een enorme hekel aan pesten. Veel mensen die ik ken zijn gepest en je hoort gewoon overal om je heen de gevolgen van pesten. Mensen die zichzelf gaan beschadigen of domme dingen gaan doen om er WEL bij te horen zoals teveel drinken. Is dat de wereld die we willen creëren? .. Verder vind ik het irritant als één persoon de hele tijd de aandacht wil trekken en daardoor de boel gewoon voor anderen verpest. Mensen die je napraten zijn ook knap vervelend. Het is gewoon heel irritant wanneer alles wat je zegt herhaald word. Gelukkig is dat meer iets van vroeger. Nu doen mensen dat niet meer zo vaak. Maar alsnog, als het wel gebeurd. ZO IRRITANT.

Categorie Bekende Personen
Ik erger me niet echt aan iets van bekende personen. Alleen dat hele gedoe met Miley Cyrus vind ik nogal ja.. Geen idee wat ik ervan moet vinden. Of waarom ze al die dingen doet. Maar als ze het doet om aandacht vragen zou dat behoorlijk stom zijn. Misschien is er ook wel iets anders. Maar als het daarom gaat, vind ik dat ze erg ver gaat.

Nou dit was mijn klaaglijstje voor nu. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs 
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten