maandag 2 februari 2015

Personal update: February goals

Heey allemaal! Ik besefte me dat ik in januari helemaal geen artikel heb gepost met 'January goals'. Deze maand wil ik daar graag weer mee beginnen. En wanneer is een beter moment dan op de eerst Personal update- dag van de maand? But first: Let's take a look at December.

Mijn doelen van december:

❤ Naar mezelf luisteren: Naar mezelf en mijn gevoel luisteren gaat me goed af. Ik kan zeggen dat dit doel geslaagd is. Ik houd presentaties op mijn manier, ik ben mezelf en ik kom voor mezelf op. c:

 Een sfeervolle kerstvakantie beleven: Ik heb een leuke kerstvakantie gehad en kerst gevierd met mijn familie. Helaas lag er geen sneeuw. Dat was wel jammer.

❤ Weer een middag afspreken met al mijn vriendinnen: Nog niet gedaan, maar wel de plannen gemaakt  en er staat een datum gepland. Dus daar word aan gewerkt. c:

❤ Sparen: Tja, wat zal ik zeggen? Het gaat redelijk. Ik heb redelijk veel geld gespaard, maar ik ben ook goed in het uitgeven ervan. Het sparen ligt een beetje stil. Het bedrag wordt niet echt meer. Het blijft een beetje op hetzelfde bedrag doordat ik ook weer uitgeef. Dat brengt me meteen weer tot een nieuw doel..


Mijn doelen voor februari:

❤ Het sparen weer oppakken. Dit houdt in minder geld uitgeven wanneer ik met klasgenoten naar de supermarkt ga. Ik geef niet veel uit, meestal koop ik dan maar één ding. Alleen als je elke keer dezelfde zak chips koopt dan stapelt het zich wel op. 

❤ Gezond eten. Ik wil graag gezonder gaan eten en kijken of ik me daar ook fitter bij voel. Ik wil de balans vinden tussen lekker eten en gezond eten. Ik wil niet iemand worden die op salades leeft, ik wel best zo nu en dan een bakje patat met een kwak mayo eten. Alleen ik wil graag de balans vinden. En nieuwe gerechten ontdekken. Wat een doel, haha. Stiekem zijn het er drie in één.

❤ Afspreken met vrienden die ik lang niet heb gezien. Reason 1: Ik wil ze laten weten dat uit het oog niet uit het hart betekent. Dat ik nog steeds waarde hecht aan de vriendschappen ondanks dat we elkaar een tijdje niet hebben gezien. Reason 2: Het lijkt me super gezellig om sommige mensen weer te zien.

❤ Een geweldige presentatie houden. Ik ben momenteel bezig met een schoolproject over een verslaving. We moeten een werkstuk houden over verslaving. Mijn onderwerp ga ik op mijn blog nog niet bekend maken. Ik wil dat het een geheim blijft tot mijn presentatie en voor het geval dat mensen uit mijn klas dit lezen.. Haha.

Well, dit zijn mijn vier doelen voor deze maand. Ik voel me momenteel gemotiveerd. Dankjewel voor het lezen! & In maart ben ik er weer met het bespreken van hoe deze doelen zijn gegaan en het opstellen van nieuwe doelen. En morgen natuurlijk met een nieuwe tag!

Liefs,
Marianne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten