vrijdag 1 augustus 2014

My August goals!

Heey allemaal! Vandaag is er weer een nieuwe maand aangebroken. Augustus! Wow. Ik kan me nog precies dat moment voorstellen dat de klok twaalf uur sloeg en we elkaar een gelukkig nieuwjaar wensten. En nu zijn we dan opeens augustus! Niet normaal hoe snel zoiets gaat. Vandaag wil ik met jullie doelen op gaan stellen voor de komende maand. Want leven zonder doelen is gewoon ja.. Laat ik het zo zeggen; het is leuker als je gericht voor ogen hebt waar je voor leeft. Wat je wilt bereiken. Dat je bij elke tegenslag kan denken: Oké, ik mag eventjes huilen en mezelf even vijf minuutjes zielig vinden. Daarna raap ik mezelf bij elkaar en ga ik er weer voor. Want ik wil dit en dit bereiken. 

Daarvoor zijn de doelen eigenlijk bedoeld. En het lijkt me gewoon leuk om elke eerste dag van een maand zo'n artikel te plaatsen. Voortaan bespreek ik op elke eerste dag van een nieuwe maand hoe de doelen van de vorige maand zijn verlopen en maak ik nieuwe doelen voor de komende maand. Omdat dit mijn eerste maand is dat ik dit doe, heb ik nog geen vorige maand die ik met jullie kan bespreken, maar dat komt nog. De inspiratie van dit artikel komt van Teske. Maar doelen opstellen heb ik ook van andere mensen geleerd. =) Here we go.



Een eigen domein aanvragen. Persoonlijk vind ik dat ik nu wel genoeg heb 'geoefend' met bloggen. Ik weet zeker dat dit mijn passie is en dat ik dit ook wil blijven doen. Het word tijd voor een eigen adresje. Helaas heb ik op technisch gebied nog niet zoveel verstand van hoe dat allemaal moet, maar een vriendin van me heeft dit ook gedaan dus misschien kan ze me helpen. Ik ga hier in ieder geval mijn best voor doen. Of ik ook een eigen domein naam krijg deze maand weet ik niet. Ik weet niet hoelang zoiets aanvragen duurt. Maar ik ga er in ieder geval mijn best voor doen.

Elke dag een andere haarstijl uitproberen. Hier ben ik al mee bezig maar ik wil hiermee de rest van de vakantie doorgaan. Met behulp van tutorials proberen mijn moeder en ik nieuwe kapsels uit. Echt: Ze had kapper moeten worden.

Oefenen met make-up. Ik ben geen beauty goeroe. Maar ik ben ook niet hopeloos met make-up. Ik denk dat oefening kunst baart, dus ik ga deze zomer oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Het hoeft niet meteen de eerste keer goed te goed te gaan maar het is in ieder geval leuk om te doen.

Elke dag een stukje aan een verhaal schrijven. Dit wil ik al heel lang gaan doen, ik weet niet wat dat is. Misschien heb ik niet genoeg discipline. Ik heb nu met mezelf afgesproken elke dag één bladzijde te schrijven. Dat moet wel lukken.

Ik denk dat ik het bij vier doelen ga houden deze maand. Ik weet van mezelf dat dit best lastige doelen zijn. Ik heb geen verstand van een eigen website aanvragen, ook niet van make-up en elke dag schrijven vergt wel discipline. Dus ik laat het bij deze vier. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Wat worden jullie uitdagingen van Augustus? Wat vinden jullie van een eigen domein voor ItsAllAboutMarly? Je kunt het achterlaten in reactie's. 



If you can dream it, you can do it! ~ Walt Disney

Liefs,
Mar 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten