zondag 10 augustus 2014

Tag: My perfect imperfections

Heey allemaal! Vandaag ga ik een tag doen die al een tijdje door mijn hoofd spookt. Verschillende bloggers hebben hem al gedaan. De 'my perfect imperfections' tag. Ik heb al eens eerder een artikel geschreven genaamd perfect imperfections. Sorry voor de verwarring. Toen wist ik nog niet dat er een tag bestond met dezelfde naam. In deze tag ga ik drie dingen noemen die mooi aan mezelf vind en drie dingen die ik minder mooi aan mezelf vind. Een hele persoonlijke tag. Maar wat bloggers en/of Youtubers hiermee willen laten zien is dat niemand perfect is. En dat wij ook onze dingen hebben waar we van balen. Oké, let's do this!



Laten we maar met de minpunten beginnen en daarna de pluspunten. Dan bewaar ik het positieve en leuke voor het laatst.

Drie dingen die ik minder mooi vind aan mijn uiterlijk
Mijn voeten. Ik heb niet hele brede voeten maar ook niet hele smalle. Dus het komt vaak voor dat ik leuke schoenen zie, maar mijn voeten er te breed voor zijn. Vooral vroeger vond ik dat zwaar frustrerend. Maar nu valt dat gelukkig wel mee.
De vorm van mijn hoofd. Dat klinkt heel gek maar ik heb een vorm hoofd dat iets breder begint achter en dan smaller word of zoiets. Het staat heel mooi als ik mijn haar opgestoken heb. Maar als ik het los heb kan ik me er soms aan irriteren. Maar volgens mij ben ik echt de enige die dat opmerkt.
Mijn haar. Op dit moment irriteer ik me aan mijn haar omdat ik het heb afgeknipt. Niet dat dat niet leuk staat of zo, maar als ik foto's terug zie van hoe mooi lang het was.. Dan kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan. Argh!

Drie dingen die ik mooi vind aan mijn uiterlijk
Mijn handen. Ik heb niet hele grote handen en dat vind ik wel prettig. Kleine handen heeft iets schattigs en vrouwelijks. Daar ben ik echt heel blij mee.
Mijn ogen. Soms mopper ik dat ik liever felblauwe ogen had gehad dan grijsblauw, maar in het algemeen waardeer ik mijn ogen. Meestal glinsteren ze en als ik heb gehuild lijken felblauw. Dat vind ik heel gaaf. Ook de lange, donkere wimpers maken het geheel mooi af. Ik hou van mijn ogen.
Mijn lengte. Ook al ben ik maar 1,66 m. Ik ben er blij mee. Ik ben niet te lang en niet te klein. Ik zou niet heel erg lang willen zijn. Het lijkt me vervelend om langer te zijn dan elke jongen van je leeftijd. Dus happy. <3

Oké, dit waren mijn perfect imperfections. Ik vind dan misschien niet alles even mooi maar ze maken wel samen Marianne. En dat is eigenlijk wat ik met dit artikel wil zeggen. Ieder mens heeft zo zijn of haar dingetjes maar je bent mooi zoals je bent. Het klinkt heel erg cliché. Ik ben van mening dat mensen op hun mooist zijn als ze stralen van geluk. Als ze spontaan lachen en lol maken. Als jullie deze tag over willen nemen mag dat!

Liefs,
Mar




Geen opmerkingen:

Een reactie posten