zaterdag 30 augustus 2014

Tag: Would you rather

Heey allemaal!  Vandaag was een leuke dag. Vanochtend had ik een verjaardag en vanmiddag heb ik met mijn beste vriendin afgesproken. We hadden elkaar een week niet gezien, wat op zich niet heel lang is, maar vergeleken met hoe vaak we elkaar in de vakantie zagen was het een redelijk poosje geleden. We hebben Disney gekeken en ze heeft mijn make-up gedaan. Eline is dol op special effect make-up. Ze gebruikt mij graag als proefkonijn voor enge make-up. Maar vandaag heeft ze een elf van me gemaakt. Aangezien ik zelf niet zo van de enge dingen ben vond ik dat ook wel eens leuk. It's adorable. :) Maar goed, vandaag ga ik een tag doen. Wat voor tag? Nou, een hele rare. Het is de bedoeling dat ik steeds tussen twee dingen kies wat ik liever zou hebben, terwijl het soms nogal onmogelijke keuzes zijn. Ik heb deze tag op verschillende blogs gezien. Misschien dat ik de vragen zelf nog een beetje aanpas als ik de tag te kort vind. Enjoy!

Would you rather tag



Slordig haar en mooie make- up of mooi haar en geen make-up?
Dan kies ik voor mooi haar en geen make-up. Zonder twijfel! De helft van de tijd draag ik geen make-up en als ik make-up draag is dat alleen mascara. (Tenzij ik opgemaakt ben door Eline.) En zonder make-up zou ik prima kunnen leven. Maar mijn haar.. Als dat niet zit, dan kan ik me daar kapot aan irriteren. En daar voel ik me nogal onprettig bij. Dus ja, laat die make-up maar weg. Zolang je haar maar goed zit. ;)

Zou je liever je wenkbrauwen afscheren of je wimperhaartjes eruit trekken?
Dit is gewoon een super onmogelijke vraag. Ik zonder wenkbrauwen dat zou gewoon heel vaag staan. Maar mijn wimpers zijn me ook heilig. Ze zijn zo mooi lang en zwart. Daar bof ik echt mee. Dan ga ik ze er niet zomaar uittrekken. Bovendien lijkt met een pincet zo vlakbij je oog me hartstikke pijnlijk en ook nog eens gevaarlijk. Je zult maar mis zitten en je oog uitsteken. Maar aan de andere kant. Je hebt wenkbrauwen zodat er geen zweet in je ogen komt. Maar toch denk ik dat als ik een keuze moest maken ik mijn wenkbrauwen af zou scheren. Simpelweg omdat ik mijn wimpers mooier vinden en het verwijderen ervan los van dat het zonde is waarschijnlijk een heel vervelend en pijnlijk karweitje ga vinden.



Wil je liever de lipgloss / lipliner look of een eighties permanentje?
Ik vind het beide eigenlijk niet echt mooi. Maar een permanentje zit een aantal maanden en lipgloss / lipliner kun je zo van je gezicht afhalen. Bovendien is het wel cool of een precies lijntje te kunnen trekken om je lippen. En als de kleuren niet veel van elkaar verschillen is het niet vreselijk. Daarom ga ik voor de lipgloss / lipliner look. Niet dat ik het ook ga doen, maar als ik zou moeten kiezen.

Liever een duidelijke foundation rand om je gezicht of een te heftig aangebrachte blush?
Simpel. Een te heftig aangebrachte blush. Ik vind het totaal niet mooi als je kunt zien dat iemand veel foundation draagt doordat het hele gezicht bruin is tot het kin. Dan zijn ze de hals vergeten en zie je die overgang heel duidelijk. En aangezien ik nogal een witte huid heb. Een beetje extra blush graag! Liever knalrode wangen alsof ik een enorm stuk gerend heb dan zo'n duidelijke rand.



Wil je liever een slecht kapsel of een lelijke haarkleur?
Ik denk een lelijke haarkleur. Sowieso vind iedereen andere haarkleuren mooi. Maar ik zou liever een haarkleur hebben die ik wel gewoon in een leuk kapsel kan dragen. Dan een kapsel waar ik niks mee kan. Met een paar plukjes die niet mee willen werken, een lengte dat het net niet in een staart kan.. Zulke struggles. 

Wat zou je liever verwijderen: Twitter of Facebook?
Twitter! Ik zit veel minder op Twitter, maak daar maar bijna nooit van, dan op Facebook. Bovendien vind ik Facebook iets gezelligs hebben terwijl je op Twitter in mijn ogen letterlijk vertelt wat je aan het doen bent. Facebook heeft iets knus. Ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Ook heb ik meer familie op Facebook dan op Twitter. 

Zou je liever al je make-up kwasten weggooien of nooit meer mascara gebruiken?
Ik gebruik eigenlijk (nog) geen make-up kwasten. En mascara iedere dag. Dus ik denk dat die keuze snel gemaakt is.

Zou je liever alleen nog maar donkere kleuren make-up gebruiken of altijd felle kleuren?
Moeilijk. Ik zie mensen niet elke dag met hartstikke felle kleuren naar school gaan. Maar alleen maar donker word ik ook niet vrolijk van. Toch ga ik maar voor donker. Aangezien ik een beetje donkere make-up (niet te veel) meer dagelijks vind dan felle kleuren.

Beautiful!



Dit waren alle vragen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ondanks dat ik niet superveel met beauty heb vond ik het wel leuk om eens een artikel op dit gebied te doen. 

Liefs,
Mar 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten