woensdag 30 juli 2014

Review: Disney Princess lipsmackers!

Heey allemaal! Laatst ontdekte ik iets nieuws. Lipsmackers! Smeerseltjes voor op je lippen die superlekker ruiken. Toen ik op de blog van Miss Murphy zag dat er ook Disney Princess lipsmackers waren ging ik uit mijn dak. Die moest ik zien te bemachtigen. Het was nog wel een flinke zoektocht om ze te vinden. In de meeste drogisterijen waren ze niet. Het artikel dat Alyssa van Miss Murphy schreef komt uit 2012. Daarom begon ik de hoop dat ik deze lipsmackers ging vinden een beetje te verliezen. Maar toen zag ik ze in de trekpleister. En niet gewoon vier losse Disneyprinsessen zoals Alyssa ze heeft gekocht (Ariël, Sneeuwwitje, Assepoester en Belle), maar een compleet pakket met maar liefst acht lipsmackers! Vandaag ga ik deze schatjes reviewen. Tevens is dit ook mijn eerste review dus ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Als je de lipsmackers uit de verpakking haalt komt er meteen al een zoete geur op je af. Ik maakte me er eerst zorgen over of de geur misschien niet sterk genoeg zou zijn. Dat heb je met sommige producten. Dat het of helemaal niet ruikt of niet naar datgene waarnaar het zou moeten ruiken. Maar dit is echt Disney en ik kan je zeggen. Over de geur hoef je je niet druk te maken. 



Snow White - Cherry Kiss



Sneeuwwitje is de 'oudste' Disneyprinses. Dit is niet aan haar te zien maar Sneeuwwitje is de allereerste Disneyfilm. Deze lipsmacker heeft een kersensmaak. Ik vind hem persoonlijk erg lekker ruiken. Kersenrood.. Het past wel een beetje bij de rode lippen van Sneeuwwitje. Als eerste had ik appelsmaak verwacht. Maar dit past eigenlijk ook wel heel goed bij haar. Ik vind het wel een beetje naar snoep ruiken en moet mezelf dwingen het niet op te eten. 

De kleur van de lipsmacker is mooi roze met glitters. Als je het op je lippen smeert voelt het zacht en een beetje vettig. Ik zou willen dat ik de geur van de lipsmackers bij dit artikel kon voegen. Maar dat kan niet. Daarom probeer ik het zo goed mogelijk te beschrijven. Vertrouw me, het ruikt lekker. 


Ariel - Calypso berry

 

Ariel heeft de smaak 'Calypso berry'. Ik wist eerst niet precies wat dit voor bes was. En eerlijk gezegd nu nog steeds niet. Als ik het google krijg ik vooral plaatjes van de lipsmackers. De lipsmacker heeft een typische bessensmaak. Vroeger heb ik op vakantie een keer bessen geplukt met een vriendinnetje. En het ruikt eigenlijk precies zoals die bessen. Gewoon bessen die aan een plant hangen. Dat is de geur. Ik lust geen bessen dus daarom vind ik dit niet de lekkerste geur. Maar dat is een persoonlijke smaak. De geur is wel echt wat hij zou moeten zien en het is geen onaangename geur. Just don't like berry's that much.

De kleur is een beetje Lila- achtig, ook met glitters. Ik draag hem nu op mijn lippen. Mijn eerste indruk is dat hij lekker ruikt. De kleur, de geur, het past gewoon allemaal bij elkaar. Maar ik blijf erbij dat dit niet mijn favoriet is. Cause of the berry's.



Tiana - Fresh Kiwi Pie



 De smaak van de kikkerprinses is eigenlijk letterlijk verse kiwi taart. De lipsmacker zelf is lichtgroen met glitter. Niet zomaar lichtgroen, ik vind het wel echt een kikkerkleurtje. Het is ook niet vies groen of zo. Maar je lukt er wel een kikker in zien. Dus Disney, heel goed bedacht. 

De geur is heel duidelijk kiwi. Misschien eerder aan de scherpe kant, maar het is wel kiwi. Dit is het eerste product waar op staat dat het naar kiwi ruikt dat ook echt naar kiwi ruikt. Disney, ik ben fan van deze lipsmacker. Well done. De film heb ik nog niet gezien, maar hij staat wel ergens bovenaan mijn lijstje 'must see'. Ik denk dat deze lipsmacker één van lipsmackers is die je het langst blijft ruiken. Misschien komt dat doordat je hem zo scherp ruikt. Maar dat vind ik wel een voordeel. Want hé, als de geur zo weg is dat is ook niet leuk.


Belle - Tea Party Treats



Belle haar smaak is een beetje breed bedacht. High tea lekkernijen. Persoonlijk vind deze lipsmacker echt naar marshmallows ruiken. Wat wel grappig is, want laatst kocht ik bij de Intertoys een lipgloss waar marshmallow op stond. En die smaakte meer naar ijs dan naar marshmallow. Terwijl deze gewoon echt. Jum! <3 Ik ben dol op marshmallows dus deze doet het bij mij zeker goed. De smaak heeft trouwens ook wel iets van vanille.

De kleur is een beetje bleek geel zoals Lumière, de kandelaar uit Belle en het beest.  Heel toepasselijk. Ook hier zitten glitters door. Je moet het je trouwens niet voorstellen als storend veel glitters. Ze vallen bij de meeste smaken niet echt op. 


Cinderella - Vanilla Sparkle 



De smaak van Assepoester is vanille. Deze geur is iets minder sterk dan de andere geuren. Misschien ook omdat vanille een vrij neutrale geur is. Op de verpakking zie je dat Assepoester een ander kapsel heeft dan haar orginele haar. Ik vind het haar wel leuk staan. Het maakt haar interessanter om naar te kijken en geeft haar een beetje een modernere look.

Deze lipsmacker grenst een beetje tussen lichtblauw en paars. Bij dit product zijn de glitters wel duidelijk te zien. Maar de lipsmacker heet dan ook 'vanilla SPARKLE'. Als ik hem op mijn lippen smeer voelt het net alsof ik gele vla eet. Grappig want dat is ook vanille vla. Dus met de smaak zit het wel goed. Glitters vind ik trouwens wel bij Assepoester passen. Het doet me denken aan haar glazen muiltjes.


Jasmine - Berry Magic



De smaak van Jasmine is bessen magie. Deze mysterieuze naam past wel bij haar. Het maakt me ook nieuwsgierig. Wat kan ik verwachten? Ja, bessen. Alweer. Ik verheug me er nu al op, haha. 

Oh, de geur valt hartstikke mee. Het ruikt lekker zoet. De kleur vind ik ook geweldig. Toen ik de lipsmacker openmaakte ging er echt zo'n wow- gevoel door me heen. Het is exact de kleur van Jasmines kleding. Heel gaaf. En een hele mooie kleur. Ook hierin zit glitter verwerkt, maar het valt bijna niet op. Nu ik het op mijn lippen heb zit ik wat te twijfelen tussen de bessengeur en het lekkere zoete. Ik vind dat hij wel lekker ruikt alleen een beetje vitaminepil of tandpasta- achtig. Een bosvruchten vitaminepil komt het meest in de richting.


Aurora - Spun Sugar Shine



De lichtroze kleur past het best bij Doornroosje. Die kleur had ik ook bij haar gedaan geloof ik. Zoals je door de naam waarschijnlijk al zou verwachten vallen de glitters bij deze lipsmacker weer wat meer op. 

De lipsmacker zelf in ook lichtroze en past goed bij Doornroosjes jurk. Hij ruikt zoet en heeft wel iets van suiker. Hij ruikt wel lekker maar ik vind hem niet de lekkerste. Hij is erg zoet. Ik vind het wel een hele mooie kleur.


Rapunzel - Magical Glow Berry



Tot slot.. Rapunzel. Dit is de Disneyfilm die ik het meest recent heb gezien. Twee dagen geleden. Daarom vind ik het wel leuk om met haar af te sluiten. De kleuren van de verpakking zijn roze en paars net als de jurk van Rapunzel.

De kleur van de lipsmacker zelf is donkerroze. Aan de zijkanten zit volgens mij meer glitter dan bovenop maar het valt niet heel erg op. De zijkant wel. De bovenkant niet. Maar ja, de naam is ook 'magical glow berry'. De geur doet me denken aan een soort limonade. Wel erg lekker. Ook om op je lippen te dragen. Wel weer lichtelijk die bessensmaak. Jammer. Maar goed, dat is een persoonlijke smaak.

Dit was mijn allereerste review. Wat ik ervan vond? Het is wel één van artikelen waar best veel tijd in zit. Foto's maken, ruiken, uittesten en alles uitwerken. Ja, het was best wel veel werk. Maar wel heel leuk om te doen en ik ben zeker trots op het resultaat. Toen ik net blogde riep ik altijd: 'Ik zal nooit beauty of fashion bloggen.' De waarheid is dat ik er steeds meer interesse voor begin te krijgen. Dus wie weet.

Liefs,
Mar 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten