zondag 8 juni 2014

Tag: Others About Me.

Hoi! Hoi! Vandaag ga ik een zelfbedachte Tag doen die al een tijdje in mijn hoofd rondspookt. Ik noem hem: 'Others About Me'. In deze Tag ga ik vrienden en familie vragen over mij stellen. En ja, dat is best spannend. Want ik heb ook nog geen idee wat hieruit gaat komen. Let's do this! Dit is het grootste artikel tot nu toe, haha. Ik zal eerst even uitleggen welke mensen hieraan deelnemen en wat het van me zijn. Ik heb expres zowel mensen die dichtbij me staan als mensen die iets verder van me af staan gekozen.

Stefan - Mijn vriendje.
Wilma - Mijn nichtje.
Daisy - Een vriendin.
Hilda - Een vriendin.
Eline - Een vriendin.
Anouk - Een vriendin.
Ilse - Een vriendin.
Stefan - Een vriend.
Hilly - Mijn achternichtje.

Oké. Twee Stefans in één artikel. Dit gaat verwarrend worden.

Wat was je eerste indruk toen je me voor het eerst zag?
 La boyfriend Stefan: Een mooi meisje. Je kwam schattig op me over. Ook kwam je sterk en zelfverzekerd op me over. Wat ik leuk aan je vond was je stem en de manier waarop je tegen me praat. Je stem is schattig en je praat heel erg veel.
Daisy: Uhm, dat is al heel lang geleden voor mijn gevoel. Ik kreeg een vrolijke indruk van je. Het klinkt misschien raar maar ik voelde wel een vrolijke klik eigenlijk. Dat we dingen gemeen hadden.
Stefan: Zij lijkt me wel een gezellig persoon.
Hilda: Wat heeft zij mooi haar. Ze lijkt me aardig.
Ilse: Uhm, wie is dat? Haha.



Mijn lifequote is; 'What doesn't kill you makes you stronger!' Vind je me een sterk persoon? Zo ja; Waarom?
Daisy: Ik vind het een mooie quote. En ik vind je zeker een sterk persoon. Door alle ellende en negatieve dingen die je hebt meegemaakt, geef je niet op en blijf je sterk en ga je door. Dat maakt jou een sterk persoon!
Stefan: Oh ja zeker. Jij hebt genoeg meegemaakt om daarin geen twijfel te hebben.
Hilda: Ja, omdat je altijd doorzet.
Hilly: Ja, je bent er altijd voor mensen waar je om geeft, en geeft goed advies om die personen te helpen. Ik vind je daarom een sterk persoon.
Anouk: Jawel, omdat je altijd doorzet.

Als je één eigenschap bij mij mocht bedenken zou dat zijn..?
Eline: Fantasierijk! Je hebt net als mij veel fantasie.
Anouk: Doorzetter!
Wilma: Positief. Als in positief denken.
Daisy: Enthousiast!
Stefan: Eigenwijs.
Hilda: Betrouwbaar.

Hoe omschrijf je onze band?
Eline: Beste vriendin.
Anouk: Tussen vriendinnen en beste vriendinnen in.
La boyfriend Stefan: Ware liefde en ook vriendschap.
Daisy: Als een soort zusjes. Maar ook als een vriendin. Wel jammer dat we de laatste tijd minder contact hebben.
Wilma: Family but kinda like good friends too.
Stefan: Gewoon vrienden.



Aan welke kleur denk je als je aan mij denkt?
Wilma: Pastelkleuren en roze.
Daisy: Hmm.. Roze!
Stefan: Oranje. Geen idee waarom, haha.

Hoe vind jij het dat ik blog? Vind je het gaaf of is het een beetje normaal geworden? En wat vind je van mijn blog?
Daisy: Ik vind het erg leuk! Ik vind bloggen zelf ook leuk, maar om echt een stap te zetten om voor de wereld te bloggen.. Dat lijkt mij een beetje eng. Maar echt super dat jij durft en doet! Het is nu heel normaal geworden voor mij. Heel cool. ItsAllAboutMarly is een leuke, coole blog geworden in een korte tijd. Super !!!
Wilma: Super leuk! Because I'm obsessed with bloggers and YouTubers. En super leuke blog omdat het niet specifiek één onderwerp is.

Dit waren alle vragen. Ik vond dit een hele leuke en interessante Tag. Ik verbaas me soms over de manier waarop andere mensen over me denken. Zo wist iedereen een andere eigenschap te noemen. Niet omdat ze niet het zelfde als de ander wilden zeggen. Nee, ze wisten elkaars antwoorden nog niet. Maar omdat ze allemaal op een andere manier zien en om andere redenen aardig vinden. Bijzonder is dat. Sommige mensen voelen heel goed aan hoe ik een beetje in elkaar steek. Ik vond dit een heel leuk artikel en ik bedank iedereen voor hun medewerking.

I love you.

Love,
Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten