woensdag 18 juni 2014

Tag: Cause I Am A Girl.

Heey allemaal! Vandaag had ik zin om eens lekker over meisjesdingen te bloggen. Vandaar dat ik vandaag zelf een Tag heb bedacht. Ik noem hem de 'Cause I Am A Girl'- Tag. De vragen zullen gaan over fashion, beauty, puberteit, hoogtepunten, diepe dalen.. Tja, alles waar een meisje mee te maken krijgt. Ik weet nog niet precies waar deze Tag op uit gaat draaien maar ik heb er zin in. Lees je mee?

Wat gebruik jij dagelijks aan make-up?
Oehh, haha. Dit is iets wat ik me altijd bij andere meiden afvraag. Ik gebruik elke dag oogschaduw en mascara. Soms lipstick maar oogschaduw en mascara zijn voor mij echt wel dingen die ik standaard gebruik.




Hoe ontbijt jij?
Ik ben 's ochtends vaak te misselijk om twee boterhammen naar binnen te werken. Daarom kies ik voor twee crackers met Hagelslag of aardbeien. Daarnaast eet ik elke ochtend een kiwi en neem ik een glas sinaasappelsap. 

Hoelang ben je?
Ik ben 1.66. Een beetje klein in vergelijking met veel anderen. De schoolarts zei in groep 8 dat ik 1.73 zou worden, maar ik denk persoonlijk niet dat dat er nog in zit.

Houd je van voetbal?
Voetbal kijken ben ik momenteel aan het doen. Net zoals heel Nederland; Australië - Nederland. Dit is de eerste voetbalwedstrijd in mijn leven die ik een soort van volg. Althans ik doe mijn best. Voetbal kijken is nog steeds niet mijn grote hobby maar ik vind het wel iets hebben. Vooral nu Nederland voorstaat is het spannend. Ik hoop zo dat ze ook deze wedstrijd zullen winnen! Maar goed. Dat zien we zo. Voetballen zelf vind ik wel erg leuk om te doen en ik voetbal ook best vaak met Stefan.

Wat doe jij wekelijks aan je haar?
Ik borstel het elke dag, één tot drie keer. En verder douche ik twee à drie keer per week. Omdat ik vrij snel last van roos in mijn haar heb gebruik ik één keer per week speciale shampoo waardoor ik daar minder last van heb. En één keer per week gebruik is speciale shampoo voor geverfd haar. Dat is beter als je je haar hebt geverfd. En dan doe ik er ook crèmespoeling door voor zachtere puntjes.

Heb jij ooit iets gekregen met Valentijnsdag?
Ja, haha. 

Hoe goed is jouw geheugen?
Ik vergeet meestal heel veel. Maar soms blijven er wel dingen hangen. Mijn geheugen qua leren op school is goed. Maar afspraken die kan ik nog wel eens vergeten.

Heb jij ooit een relatie beëindigd?
Yes, I did. En dat is niet leuk om te doen. Maar iemand aan het lijntje houden is nog erger.

Ben jij zenuwachtig als je nieuwe mensen ontmoet?
Niet altijd. Soms raak je met iemand aan de praat en dan klikt het meteen. Maar als geen van beiden begint te praten is het soms wel lastig om te beginnen. Maar meestal komt dat ook wel goed.

Lak jij je nagels vaak?
Momenteel te weinig. Ik ben een beetje loom- verslaafd waardoor nagellakken er een beetje bij blijft. Ik zit nu al een paar dagen tegen mijn ongelakte nagels aan te kijken. Ik wil ze gaan lakken maar ik erger me er aan dat ze zo kort zijn. En ik heb nog geen moment tijd kunnen vinden. De afgelopen drie dagen waren echt heel druk.

Bijt jij op je nagels?
Nee, nooit gedaan.

Hoe dacht jij over de puberteit toen je 12 jaar oud was?
Als een nieuwe fase. Een beetje volwassen worden. Waar ik best tegenop zag. Ik wilde helemaal niet stoppen met spelen en volwassen worden. Gelukkig bleek die verandering achteraf minder erg dan ik op dat moment dacht dat het ging worden. Van jongens moest ik toen nog niks hebben. Bij de gedachte aan zoenen kreeg ik al kokhalsneigingen.

Wat draag je op dit moment?
Een broek met bloemenprint en een roze hemdje met daarover een vest dat ik al heel lang heb. Het vest is grijs met bloemetjes. Ik droeg eerst een wit truitje maar helaas zit daar een vlek in dus nu heb ik lekker mijn 'relax'- vest aan. =) Dat voelt heerlijk.

Wat voor sokken draag je?
Witte enkelsokjes met grijze streepjes. :3

Aan welke dingen heb jij je vandaag het meest geërgerd?
Aan dat ik steeds vergat dat ik 'wk schmink' op mijn gezicht had. Dan ging ik over mijn wang wrijven en veegde het weer een stuk uit. 




Welk drinken vind jij momenteel superlekker?
De 'oranje sisi'. 

Op wat voor jongens val je?
Ik heb niet echt een type. Maar ik val over het algemeen vaker op bruine ogen en bruin haar dan op blond of zwart haar en blauwe ogen.

Dat was mijn zelfbedachte Tag. =) Ik vond het erg leuk om te maken en ik ben blij dat Nederland heeft gewonnen!! Nu nog tegen Chili. Dat wordt spannend. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden. Laat gerust achter in de comments wat je ervan vond, daar leer ik ook weer van.

Liefs,
Mar


Geen opmerkingen:

Een reactie posten