vrijdag 6 juni 2014

Tag: What I Love About You. ♥

Heey allemaal! Vandaag ga ik een leuke Tag doen die ik heb gevonden op de blog van Teske . Zoals jullie misschien wel opvalt is mijn oude lettertype terug. Ik vind deze 'geschreven' stijl toch wel heel erg mooi dus ik ga het afwisselen. Het heeft iets persoonlijks. Maar goed, toen ik de titel van deze Tag zag dacht ik eerst dat het een Tag was waarin je je relatie in het zonnetje zette. Dat het iets met liefde te maken had. Maar niks bleek minder waar; Deze Tag gaat over andere bloggers / YouTubers. Ben je nieuwsgierig en wil je weten waarom ik deze Tag zo leuk vond? Lees dan vooral verder.

Met welke blogger / YouTuber zou je van haar willen ruilen?
Ik denk dat ik stiekem wel een beetje jaloers ben op het haar van Lotte van Lottelovesbeauty . Het is zo lang.. En het staat ook gewoon zo mooi.



Van wie kijk je de nieuwe blogposts en filmpjes altijd het eerst?
De blogposts kijk ik altijd het eerst van Tedje van Teddlicious en filmpjes.. Ik denk die van Jiami van lifesplash . Tedjes blog trekt me heel erg aan omdat hij zo breed is. Mijn blog is ook breed. Ik ben geen beauty of fashion- blogger. Als mensen me vragen wat ik blog, vind ik dat altijd zo'n lastige vraag. 'Ja, alles wat me bezig houdt.' En dat geldt ook voor Tedje. Van Movie Challenges tot make-up reviews. En wat ik leuk vind aan de filmpjes van Jiami. Ze heeft een prettige en lieve stem om aan te horen. Bovendien heeft ze een erg leuke kledingstijl. Dus het is leuk om te kijken wat zij aanheeft of wat voor setjes zij combineert. Ook zijn de challenges die ze doet meestal wel leuk.

Wie heeft de leukste kledingstijl?
Haha, nu zijn we er meteen.. Jiami dus. Ik ben gek op haar kledingstijl die erg girly is. Ze is echt een van mijn voorbeelden als het op kleding aan komt. Best wel grappig. Ze is twee jaar jonger en toch zie ik haar als stijlicoon. Hieronder zie je een aantal van Jiami's outfits die ik heel erg mooi vind.


 Ik vind hier de pastelkleurtjes erg mooi, gecombineerd met een zwarte panty maar dat is niet storend. Dit is eigenlijk ook wel het beeld wat ik van Jiami heb. Als ik Jiami denk, dan denk ik aan pastelkleuren, meisjesachtig, licht met donker, haren los en een stralende lach. De oorbellen en tasje maken deze chique outfit helemaal af!




Ik vind zulke bloemenprint- rokjes zo mooi! Alleen gecombineerd met zwart zou misschien erg zwart worden, maar als oplossing daarvoor draagt ze een.. Ja, wat is het eigenlijk. Een soort bolero of is het toch echt een sjaal?                                                                                                                   


Dit vind ik misschien nog wel de allermooiste. Het ziet er zo chique en meisjesachtig en tegenlijk zo vrolijk uit. De schoentjes doen me denken aan mijn balletschoentjes. En daar word ik zo vrolijk van.

Op wie kun je altijd rekenen?
Haha, wat een rare vraag. Misschien voor bloggers die elkaar allemaal hebben ontmoet of zo. Maar ik heb nog bijna geen bloggers ontmoet. In dat geval kies ik Nikki . Ze is een penvriendin van me en heeft ook een eigen blog. Zeker de moeite waard om een keertje op te kijken. Ze wil graag mee met 'School at sea', een supergaaf project waarmee je een half jaar gaat varen en ook op het schip les krijgt. Alleen ze is nu druk bezig met geld inzamelen. Ze toont zoveel motivatie en inzet. Het is gewoon echt de moeite waard om een kijkje te nemen en ik hoop heel erg dat het haar gaat lukken!

Wie denk je dat veel zelfvertrouwen heeft?
Mascha van Beautygloss en Jiami komen heel zelfverzekerd op me over. Of ze het ook echt zijn, dat weet ik natuurlijk niet. Ik denk dat iedereen wel onzeker is. Zeker meisjes. Meisjes zijn gewoon kampioen in onzeker over zichzelf zijn soms. Maar er zit een verschil in onzeker zijn en onzeker overkomen. En zij komen op mij zelfverzekerd over, dus zou ik dan denken dat zij veel zelfvertrouwen hebben.

Ze ziet er ZO zelfverzekerd uit!


Met wie zou je beste vrienden willen zijn?
Ik zou het heel leuk vinden om met Tedje van teddlicious bevriend te zijn. Omdat ik veel van haar in mezelf herken. Ze is dol op films, blogt over vanalles en haar angst is dezelfde als de mijne. Ik ken niet veel mensen die ook daadwerkelijk toegeven dat de dood hun angst is. Tedje lijkt me gewoon een heel leuk mens. Ik heb er ook wel eens over nagedacht welke bloggers mijn vrienden hadden kunnen zijn. Ik denk Tedje, Jiami en Lotte.

Wie heeft de schattigste blog / YouTube naam?
Tedje! Ik vind Teddlicious een geweldige naam. Het heeft een beetje iets 'teddy beer' - achtigs. Ook vind ik DisForDazzle ( de blog van Diana ) enorm schattig klinken.

Diana lijkt soms gewoon té schattig.


Welke blogger / Youtuber vind je het nuchterst?
Net als Teske vind ik dit een rare vraag, haha. Ik denk ik dat Bart van BartenElske het nuchterst vind. Hij is gewoon ja, wel leuk om naar te kijken, maar wel het serieust van alle mensen waar ik naar kijk.

Met wie zou je het beste kunnen winkelen?
Winkelen met Jiami zou echt te gek zijn. Kan ik nog iets van leren. En het is vast heel gezellig.

Wie volg je al vanaf het begin?
Niemand, haha. Echt niemand. Ik rol nog maar net in het blogger / YouTube- wereldje. ( Ja, ik denk serieus over een YouTube- kanaal na. )

Wie lijkt het meest op jou?
Dat is heel lastig te zeggen aangezien ik geen van de bloggers die ik volg persoonlijk ken. Ik heb van verschillende bloggers iets. Mijn kledingstijl lijkt op die van Jiami, ik ga net Lotte de opleiding onderwijsassistent doen en ik heb dezelfde angst als Tedje. Een mixje dus. En ik ben mezelf. Want iedereen is uniek.

Wie heeft de mooiste lach?
Ehm.. Pfoe. Dit is een moeilijke vraag. Ik denk Lotte. Lotte komt op mij heel erg vrolijk en schattig over. En haar stem klinkt ook zo schattig. Toen ik de eerste keer haar filmpjes keek was ik verkocht. Ze lijkt me een heel leuk persoon.


Perfect. <3


Wie heeft de mooiste kamer?
Van kamers die ik tot nu toe heb gezien.. Jiami. Ik vind de manier waarop zij haar kleding heeft hangen gewoon zo gaaf.

Wie zou je als zus willen?
Het lijkt me wel leuk om Teske van Teskuh.nl als zus te hebben. Als ik haar filmpjes kijk, voelt het wel gewoon alsof ze veel ouder is.  Maar ik vind haar gewoon leuk en aardig. Ik vind het ook zo leuk dat ze op haar tweede kanaal ook 'oncharmante' filmpjes maakt. Expres. Omdat niet alles perfect hoeft. En als zij gewoon de camera aan zet en kletst. Dan is ze al zo leuk! Met haar zou je uren kunnen kletsen en ze lijkt me ook wel iemand waar je naartoe kunt gaan als er iets is. En een heel leuk, enthousiast persoon om leuke dingen mee te doen.

Bij wie leer je altijd wat?
Er is eigenlijk geen enkele blog waar ik altijd iets van leer. Maar ik vind Jiami wel heel inspirerend. Ze heeft handige tips over kapotte panty's, hoe je een crop top kan combineren zodat het niet te bloot lijkt en ga zo maar door. Maar ook laat zij zien hoe ze anorexia overwint. En van haar verhalen daarover kan ik zoveel leren. Wij allemaal denk ik. Van dingen die mis gaan leer je. Door haar heb ik kunnen zien wat ik van dingen die minder goed gaan heb geleerd. En ben ik dankbaar voor sommige minder leuke dingen. Ze zijn natuurlijk nog steeds niet leuk, maar ze hebben me wel levenservaring gebracht. Dingen waardoor ik een ander persoon ben geworden. Ik zou zonder die dingen nooit zijn geworden wie ik nu ben.

Wie heeft de creatiefste video's?
GirlsWorldProblems ! Melanie en Lisa zetten meidenproblemen echt op een hele originele en grappige manier neer.

Oké. Dit was de Tag. Het was wel een lange Tag, maar ik wilde vandaag graag wat meer aandacht besteden aan mijn blog. Omdat ik zelden echt de tijd heb genomen voor een ouderwets lang artikel en ik dat wel heel graag wil. Dit moet ik vaker doen. Gewoon de tijd nemen. En een goede planning maken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,
Mar


Geen opmerkingen:

Een reactie posten