donderdag 5 juni 2014

Personal: Dingen die op dit moment mijn enthousiasme hebben.

Heey allemaal! Vandaag ga ik met jullie delen waarover op dit moment enthousiast over ben. Een soort van Personal Update. Als blogger ben je er natuurlijk op uit om constant nieuwe dingen te ontdekken. Vandaag ga ik de dingen met jullie delen waarvan ik op dit moment in de ban ben. =)

1. Harry Potter
Ik ben helemaal fan van de Harry Potter- films op het moment. Vroeger had bijna elke film me in de ban, maar nu denk ik bij films vaak meer: 'Oh, dat is geacteerd,' en bij Harry Potter ga ik helemaal in het verhaal op. Ik vind het geweldig. Ik kijk nu samen met mijn moeder alle films. Vroeger mocht ik alleen deel één t/m vijf kijken en zelfs daaruit niet de enge stukjes. En nu kijk ik alle films. We zijn nu met de tweede film deel zeven bezig. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Ook al weet ik al hoe het afloopt, haha.



2. Loom'in it
Ik ben helemaal verslaafd aan de nieuwe trent onder meisjes. 'Loombandjes' maken. Een vriendin van me deed het en sinds ik mijn eerste elastiekjes kocht ben ik er ook helemaal gek van. Ik ben nu een stuk of vijftien bandjes gemaakt en ben nog lang niet 'uitgeloomd'. Hieronder zie je een foto van een aantal van mijn creaties tot nu toe.



3. Pastelkleurige kamers
Ik heb me een beetje georiënteerd in huisinrichting. Ik wist vroeger nooit wat ik later voor kleuren in mijn huis zou willen. Maar nu heb ik een beetje een idee. Ik wil een pastelkleurig huis. Daar krijg ik zin van in mijn dag en ik voel me er gelukkig bij. 




Perfecte woon- en slaapkamer. <3

Dit was een korte Personal Update van dingetjes die ik geweldig vind ik op dit moment. Dan weten jullie ook wat er zoal in mij omgaat als ik niet aan het bloggen ben. Dan ben ik pastelkleurige kamers aan het googelen, als een bezetene loombandjes aan het maken of Harry Potter aan het kijken. Haha. Natuurlijk nog wel meer dingen. Maar dit waren even een paar dingen. Het leek me leuk om jullie een beetje te vertellen wat ik naast bloggen op het moment doe.

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten