vrijdag 20 juni 2014

27 feiten over mij!

Heey allemaal! Vandaag heb ik besloten nog een tweede artikel online te zetten. Vandaag ben ik een beetje moe en heb ik zin om gewoon heel veel te schrijven. De '27 facts about me'- Tag spookt al een hele tijd door mijn hoofd maar ik had er telkens geen tijd voor. Bovendien betwijfel ik of ik 27 dingen kan bedenken. Maar vandaag gaan we de uitdaging aan. Zevenentwintig dingen die jullie nog niet over me weten.. Hm... Oké. Let's do this!

1. Ik ben claustrofobisch
Ik ben bang in kleine ruimtes zoals liften. Ik ga nooit met de lift. En ook kleine wc-hokjes kunnen mij helemaal gestresst maken.

2. Ik heb een hele tijd blonde lokken door mijn haar geverfd
Voor ik mijn haar helemaal verfde heb ik er vaak blonde lokken door geverfd. Daardoor leek mijn eigen kleur (donkerblond) in de zomer wat lichter. Op sommige momenten kijk ik goed op die periode terug. Maar op andere momenten ben ik veel blijer met mijn huidige kleur.

3. Ik luister soms Nick & Simon CD's
We hebben thuis een aantal CD's van Nick en Simon en als ik vrolijk ben vind ik het leuk om die CD's op te zetten.

4. Ik houd zowel van blauw als roze
Veel mensen denken dat roze mijn lievelingskleur is, en dat is ook wel zo. Maar ik vind lichtblauw ook heel erg mooi. 

5. Ik draag sinds kort make-up
Ik ben begonnen met het dragen van huidkleurige oogschaduw en mascara. Soms vergeet het nog wel om op te doen maar ik gebruik het nu bijna elke dag.

6. Ik heb als resultaat op elke Sprookjes- quizz Sneeuwwitje
Tja. Uit alle testen komt Sneeuwwitje. Of het nou 'Once Upon A Time'- quizzes zijn of Disney; Er komt Sneeuwwitje uit. En daar ben ik blij mee. Want Sneeuwwitje is vrolijk en eerlijk en doet goede dingen. Ze is lief en een beetje naïef. Ze is dapper en sterk. 

7. Ik vergeet altijd oorbellen in te doen
Het is een wonder als de gaatjes in mijn oren nog niet dicht zijn gegroeid want ik vergeet altijd oorbellen in te doen.

8. Vroeger was ik bang voor honden
Nu gaat dat beter en heb ik zelfs vaak een goede band met een hond. Maar vroeger dacht ik dat als je ergens kwam en de honden gingen blaffen en bij je op springen, dat ze je dan aan wilden vallen. Maar nu weet ik dat dat enthousiasme is. En dat heeft bij mij heel wat veranderd. Honden zijn hele trouwe en lieve dieren.

9. Ik mis soms de helft van een film omdat ik word afgeleid door Whatsapp
Soms zit ik een film te kijken met mijn ouders en dan krijg ik een berichtje. Dan ga ik even kijken uit nieuwsgierigheid en dan is het een interessant gesprek waar ik even in op ga. Dan kijk ik weer naar de film en ben ik het hele verhaal even kwijt.

10. Ik heb een nachthemd waar op staat: 'Cuddle Me'
Gekocht voor kamp groep zeven of acht. Dat weet ik niet meer. Ik heb hem nog steeds omdat ik helaas niet zoveel in de lengte ben gegroeid. 

11. Ik ben een beetje verslaafd aan de app 'PicsArt'
Foto's bewerken met deze app is zo leuk! Je kunt collages maken, foto's bewerken met leuke effecten, jezelf klonen of oogkleur veranderen, en tekeningen maken.

12. Ik ben op dit moment een chocolaatje aan het eten
Geen verdere uitleg nodig, jum!

13. Afgelopen zondag waren Stefan en ik precies twee maanden samen
We waren toen wel bij elkaar alleen beide niet superfit helaas.

14. Mijn opa en oma hebben sinds zaterdag een kitten genaamd Pluk
En ik ben verliefd op Pluk!

15. Ik krijg hoofdpijn als het heel warm weer is
En ook als het heel koud weer is. Dus eigenlijk is de lente gewoon perfect.

16. Ik heb één keer een gezichtsmasker uitgeprobeerd 
En het beviel niet. Het was een chocolademasker. Maar het ontspande niet, het brandde!

17. Vroeger had ik vaak nachtmerries over piraten
Een soort van nachtmerries over Piet Piraat maar dan de gemene versie die me altijd achtervolgde. Heel eng. 

18.  Ik heb ooit spaghetti met pindakaas erdoor gegeten
Dat was in groep 8. We hadden één of ander kinderboekenweek- diner en er was spaghetti met pindakaas erdoor. En het was ook nog echt lekker! 

19. Ik ben verslaafd aan het maken van loombandjes
Do I need to explain more?



20. Ooit heb ik gedacht dat Zac Efron mijn broer was
Nou ja.. Gedacht, gefantaseerd.. Op de basisschool hadden alle meisjes in onze klas zo'n 'high school musical fan' - periode. En ik had een poster van Zac Efron op mijn kamer hangen. Hij had blauwe ogen en een beetje een dromerige blik net zoals ik. Als ik mijn ogen dichtkneep, het klinkt heel stom, meende ik gelijkenis te zien. Heel schattig en heel beschamend. Haha.

21. Ik ben bij een jongen op schoot gevallen
Als het slachtoffer dit leest, het spijt me echt heel erg. Het was in de brugklas en ik liep de kantine in. Ik zocht een stoel en droeg een zware boekentas omdat ik een lange dag had. Toen kreeg ik een duw van iemand uit de menigte en viel bij en een oudere jongen op schoot. Ik heb me toen snel uit de voeten gemaakt. Nu had ik wel sorry gezegd als het weer zou gebeuren maar toen was ik daar gewoon echt te verlegen voor. Dus bij deze: Sorry.

22. Ik lust geen koffie
Ik ben het echt aan het proberen. Als ik echt wakker moet worden zeg ik wel eens dat ik een bakje koffie zou willen. Maar ik vind het gewoon zo raar. Dat je iets moet leren drinken. Je lust iets of je lust het niet. Nou ja, anyways ik ben dus niet zo gek op koffie. Wel op thee. Ik ben nog steeds verzot op de zogenaamde 'kinderthee'. Met melk en suiker.

23. Ik heb een slecht geheugen
Dat is echt zo. Ik wilde hier voor de tweede keer neerzetten dat ik vroeger bang was voor honden.. Tja..

24. Ik houd soms meer van ovenpizza's dan van die uit een restaurant
Pizza's in een restaurant zijn zo groot en ze smaken anders. Bovendien zijn de randen meestal enorm opgebold. Ja, sorry ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen. En ovenpizza's zijn wat kleiner. En ja, ik weet niet. Maar ik kan een pizza is een restaurant meestal amper op.

Ovenpizza Pollo. <3


25. Ik bestel altijd hetzelfde eten bij de mac
Broodje hamburger, medium Friet en iets te drinken. Always.

26. Ik ben dol op.. KIWI MILKSHAKES
Om even in de categorie eten te blijven. ^^ Kiwi milkshakes leken me nooit erg lekker en tot voor kort was de aardbei milkshake echt mijn favoriet. Dat was lekker vertrouwd en groen eten leek me niet echt lekker. Maar laatst toen ik met Stefan was besloot ik zelf de gok te wagen. En kiwi milkshakes zijn heerlijk zoet. Ze smaken niet extreem naar kiwi. Wel een beetje natuurlijk maar het is niet overheersend. Gelukkig hebben ze hier in de buurt kiwi milkshakes. Want bij de mac hebben ze ze bijvoorbeeld niet.

27. Ik ben dol op sieraden met betekenissen
Elke dag draag ik natuurlijk mijn kettinkje met hartje eraan waar Spike op staat. Zo draag ik hem toch nog dicht bij mijn hart. ( Pff, ik vind het nog steeds verschrikkelijk en niet te bevatten wat er met hem is gebeurd. =( ) Verder heb ik nog een aantal loombandjes van mensen gekregen. Of ik heb bijvoorbeeld twee dezelfde bandjes met Eline. En Stefan en ik hebben ook een bandje samen, maar dan het tegenovergestelde. Ik heb 3 lichtblauwe bandjes en 1 donkerblauwe en hij net andersom. Het patroon andersom zeg maar. 

Dit was de Tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik vond het wel heel grappig om te maken. Als je eenmaal bezig bent, komen er vanzelf steeds meer leuke feitjes in je op. Het is ook een beetje inschatten waarvan je denkt dat de lezer het interessant zal vinden. Wil je nog iets anders van me weten? Laat het me weten en wie weet zie je jouw vraag terug in een volgende 'feiten over mij' of in een eventuele 'Q&A'.

Liefs,
Mar 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten