maandag 23 maart 2015

I ♥ Spring

Heey allemaal! Vandaag ga ik de I ♥ Spring- tag doen. Deze tag bestaat oorspronkelijk voor een redelijk groot deel uit beauty- vragen. Aangezien dit niet mijn 'blog vakgebied' is, zal ik kijken welke van de vragen ik kan beantwoorden en zal ik eventueel wat vragen toevoegen of aanpassen die meer bij me passen. 



1. Welke kleuren nagellak draag jij het liefst in de lente?
Pastelkleurtjes!! En dan vooral pastel roze. Man, wat hou ik van die kleur. Vandaag had ik ook pastel roze nagels met een soort blauwe glittersteentjes. Dat heb ik er net afgehaald, haha. Straks maar eventjes opnieuw in een leuk kleurtje lakken.

2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?
Wanneer ik een goede haardag heb, een mooie blos op mijn wangen heb en pastelkleuren draag. Dan zie ik er op mijn paasbest uit. Oh ja, en het belangrijkste: Wanneer ik een stralende glimlach draag.

Dit jurkje vind ik echt heel erg mooi!

3. Als je aan lente denkt, waar word je dan echt vrolijk van?
De lucht. Gewoon de geur van de lucht. Of hoe je dat ook maar noemt. De lente heeft iets. Er hangt iets in de lucht waarvan je energie krijgt en vrolijk word. Wanneer je buiten bent en de lentegeur opsnuift.. Daar word ik vrolijk van.

4. Welke 'lente-dieren' vind je zelf het leukst?
Ik vind kuikentjes heel leuk. Ik vind van die pluizige vogeltjes zo schattig.. Daar heb ik meer mee dan met lammetjes. Ik weet niet waarom. Ik vind vogeltjes gewoon zo vertederend.

Oh mijn god. Kijk dan wat een snoesie. Ik wil hem of haar knuffelen. Jullie niet dan?:$

5. Welke items in de kast bewaar jij speciaal voor de lente?
Op dit moment heb ik een lichtroze broek die ik echt heel graag wil gaan dragen, maar waarmee ik echt nog eventjes zal moeten wachten tot het echt volop lente is. Ook kan ik niet wachten tot ik weer zomerjassen kan dragen en ballerina's. En natuurlijk hemdjes met een leuk vestje. Ik hou van hemdjes. Bovenal verheug ik me natuurlijk op alle kleurrijke items. :)

6. Van welk nummer krijg jij spontaan de lente in je bol?
Hierover moest ik wel eventjes nadenken. Het eerste nummer dat in me op kwam is 'Tuintje in mijn hart' van Damuru en Jan Smit. Bij dit liedje denk ik aan lekker weer. Maar aan de andere kant vind ik het liedje net zo goed, en misschien nog wel beter, bij de zomer passen. Bij zomerse avonden.  In de tuin, plakkerig van de zonnebrandcrème BBQ'en. Even denken.. Bij welk nummer denk ik echt aan de lente.. Owl City en Carly Rae Jepson met Good time! Omdat lente gewoon zo fijn is.. En dat liedje vind ik ook erg fijn. Als ik mijn leven als een film zou moeten zien dan zou ik in de lente wakker worden met dat liedje. En dan mijn bed uitspringen omdat het weer lichter is 's ochtends en heerlijk weer. :)

7. Welke musthave hoop jij nog te scoren deze lente? 
Ik hoop niet dat met deze vraag beautyproducten bedoelt worden want wat ik ga zeggen is geen beautyproduct. Ach ja, jammer dan. My blog, my rules. :P Ik wil heel graag een lopend kuikentje. Een kennis van mij heeft een kuikentje dat je kunt opwinden en dat dan heel schattig gaat doen. Helaas heeft zij deze al meerdere jaren geleden bij de Action gekocht. Dus ik weet niet of ik hem nu nog kan vinden. Fingers crossed. 


8. Welk smaak paaseitjes is jouw favoriet?
Suikerspin smaak, haha. En melk. Bij meneer Jamin hebben ze de gekste smaken. En ik vind daarvan suikerspin zo lekker. Ik heb er meerdere uitgetest met een foldertje erbij welke kleur wat betekende. Appeltaart, brownie.. etc. Jum! Maar suikerspin vond ik de lekkerste. Melk blijft sowieso altijd verslavend lekker.

Goed, dit waren alle vragen. Ik zat er naast. Het viel mee met de beauty vragen en ik heb er maar eentje hoeven veranderen. Ik dacht dat er vragen zouden komen zoals: Wat is je favoriete merk blush in de lente? Etc. Zulke vragen gaan mij boven de pet. Maar goed, ik vond dit een erg leuke tag en ik heb er wel een vrolijk lentegevoel van gekregen. Op stage zijn de kleuters ook al helemaal bezig met Pasen. Juf had er nog niet over verteld of de kinderen speelden al paaseieren zoeken op het schoolplein. Heel grappig om te zien. 

Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond! Morgen voor mij weer een nieuwe stagedag. Ik heb er zin in! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten