woensdag 25 maart 2015

Little reasons to smile (#4)

Heey allemaal! Het is alweer een tijdje geleden maar vandaag wil ik graag weer eens een 'Reasons to smile' met jullie doen. Laat ik eens wat positiviteit op je beeldscherm gaan blazen! :)


Do I need to say more? Ik heb van die momenten dat ik gewoon aanvoel dat ik bijna knap van de stress. Dan heb ik een bad nodig. Daarna ben ik weer helemaal blij. Gewoon eventjes in dat warme water liggen met een goed boek.


Relaties waarin je elkaar een beetje kunt plagen vind ik erg leuk, haha. Je moet wel een beetje aan elkaar gewaagd zijn. :)

This new years I hope you all learn to do things for yourself. Live for yourself. Do things for yourself. Get rid of all the toxic. Learn to love those who show that they care about you. Let go of the ones that hurt you. Don’t hold on to things that will only end up being worse. Learn to put yourself over everyone else. And most importantly, love yourself. Love who you are. Love who you can be. Become the person you have always wanted. There’s no better time then now. This marks the new year. 2015, the year to be the you that you have always wanted to be. Let go of your past mistakes. Let go of the old you. Change. Grow. Love. Live. Breathe. See life for what it is. And that’s the beauty of it all. You don’t have to be stuck in one place. Go out. See things. Enjoy Life. 

Dingen laten gaan kan soms moeilijk zijn, maar het moment waarop je je beseft dat je iets dat je lang dwars zat hebt laten gaan.. Dat moment is fantastisch.


 Jaaa! En dan natuurlijk niet alleen beauty and the beast met haar prachtige liedjes, maar ook een aantal ander Disney klassiekers. Disney marathon!


Dit heb ik laatst nog gedaan. Ik had die film voor het laatst gezien toen ik een jaar of, ik gok, zeven was. Het blijft een fantastisch mooie film en ik zat gedurende de hele film aan de buis vastgeplakt.


Ken je dat moment dat je in de winkel staat en verderop zit een baby je aan te staren vanuit zijn of haar buggy. Ik ga dan altijd lachen en 'kiekeboe' doen en zo, haha. En als zo'n baby dan later als je hem of haar met de moeder weer tegenkomt bij de kassa spontaan naar je begint te lachen. Echt daar kan ik helemaal vrolijk van worden. Ook als ik daarvoor een schijthumeur had.


Ohh yes! Binnenkort maar weer eens iets bakken. :)


Volgens mij heb ik dit plaatje al eens eerder gebruikt in een 'Little reasons to smile' - artikel. Maar ik word gewoon nog steeds ongelofelijk vrolijk van pastelkleuren.


Soms loop ik mijn slaapkamer in en dan denk ik: "Wat heb ik eigenlijk een mooie kamer. Mijn eigen knusse plekje." Daar kan ik me heel blij door voelen. Mijn kleine paradijsje. Mijn plekje voor mezelf.


 Little reasons to smile snapt het! Dat zou echt geweldig zijn! Ik moet nog even iets kwijt. Little reasons to smile wijdt een complete pagina aan Disney. Disney is een apart kopje zoals food of friends. Disney maakt gewoon blij, haha.


Ja, dat vraag ik mij ook wel eens af. Dan ga ik fantaseren over jurken en over wie ik als mijn bruidsmeisjes zou kiezen. Etc. Voor het gemak vergeet je eventjes dat voor een bruiloft ook een partner nodig is, haha. Ik denk dat ik al weet wat voor jurk ik ongeveer wil. Eentje met pofmouwtjes, een hoge taille zonder hoepelrok. Maar ook niet heel strak. Pff, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Als ik ooit ga trouwen, maak ik wel een foto voor ItsAllAboutMarly. :P

 Goed, dit was het alweer voor vandaag. Ik vind het erg leuk om dit soort artikelen te maken dus wie weet komt er binnenkort wel een vijfde deel online. Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten