donderdag 26 maart 2015

Dingen die ik heel graag nog eens zou doen op ItsAllAboutMarly

Heey allemaal! Ik zat opeens na te denken over wat voor dingen ik graag op ItsAllAboutMarly zou willen doen. Vandaag ga ik hierover een beetje fantaseren. Wie weet kom ik nog op hele leuke ideeën. Op dit moment heb ik het best druk met school dus waarschijnlijk duurt het nog wel een aantal weken voor ik met een challenge of project voor mijn blog begin. Maar de wil is er. In de zomervakantie gaan we niet op vakantie, dus alle tijd, haha. 


Dit lijkt mij een hele leuke challenge. Ik heb een tijdje heel veel met Nail Art gedaan. Tegenwoordig lak ik mijn nagels niet zo vaak als ik zou willen, maar toch lijkt deze challenge me heel erg leuk. De datums maar eventjes in mijn agenda schrijven, haha. :p Ik ga niet al de bovenstaande thema's doen en ook niet altijd precies op die datum, maar het zijn richtlijnen. Waarschijnlijk ben ik het Nail art'en ook helemaal verleerd, maar dat maakt niet uit. ik ga dit doen omdat ik het leuk vind. Maar even serieus, Arial? HET IS ARIEL. Dat kon ik niet laten, haha. :$


Deze challenge lijkt me ook erg leuk! Ook wel een uitdaging om één artikel over één liedje te schrijven. Bovendien zijn liedjes die je laten huilen of nummers die je herinneren aan je eerste liefde best persoonlijk. Ik moet nog maar eventjes kijken of ik dat ga doen. Ik heb ze niet allemaal doorgelezen, maar ik zie tot nu toe nog niet echt iets staan waarvan ik denk: No way dat ik dat ga doen. 

Ook lijkt het me leuk om zelf themaweken te gaan bedenken. Bijvoorbeeld rond kerst een soort aftellen tot kerstmis met allemaal leuke dingetjes. 

Oehh.. Ik bedenk me nu hoe gaaf het zou zijn om een notitieboekje te bestellen met opdruk "ItsAllAboutMarly" of een pen of een hemdje te laten maken. Zoiets is misschien wel leuk om mezelf in de verdiepen in de zomer.


Nog meer Disney! Ik krijg steeds meer zin in de zomer, jullie ook? Dan gaan we knallen op ItsAllAboutMarly. Dat beloof ik jullie. Jullie kunnen me ook op Facebook laten weten wat voor artikel jullie graag zouden zien in de zomervakantie.


This might be a little too much Disney, haha. Maar goed, ik vind het leuk om te doen. Ik zal de dagen dan wel een beetje afwisselen. De ene dag Disney de andere dag iets heel anders. 



 Dit lijkt me erg leuk om te doen. The most evil villain? Slik.. Dan moet ik de heks van Sneeuwwitje gaan tekenen. Dat word nog een hele toer. I don't like, haha.

Misschien is dit ook wel leuk. :) Ik vind niet alle punten hieruit leuk, best death vind ik enorm raar klinken, maar ik zal er wel een paar punten kiezen. 

Mijn volgende droom is ietsje moeilijker. Het lijkt me zo leuk om een keertje een bekend persoon of bekende blogger te interviewen voor ItsAllAboutMarly, haha. Of naar Disney land Parijs en met zoveel mogelijk Disney figuren op de foto. ( Behalve de evil queen. :P) Ook lijkt het me heel gaaf om promoot te worden op een grotere blog of met mijn blog op bijvoorbeeld het jeugdjournaal te komen. Maar dat zijn allemaal grotere leuke dingen. En bovenal blog ik in eerste instantie omdat ik het ongelofelijk leuk vind. We zullen zien wat de toekomst brengt.

Dit was het alweer voor vandaag. Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten