zondag 15 maart 2015

Doodle a day march part I

Heey allemaal! Zoals beloofd zet ik vandaag het eerste deel van de Doodle a day challenge online. Helaas zijn de foto's minder scherp geworden dan ik zou willen, maar toch wil ze graag met jullie delen vandaag. Dit word niet een heel lang artikel. Morgen ga ik met de kleuters naar een museum dus ik ga vroeg slapen. Let's do this!






Bij Fresh dacht ik meteen aan fruit, aan vers brood en aan een bos heerlijk ruikende bloemen krijgen. Omdat het nog wat extra leuk te maken heb ik al het fruit gezichtjes gegeven.



Bij light denk ik aan Ellie Goulding. Dus eerst wilde ik haar tekenen. Later ben ik toch maar voor mezelf gegaan in een wereld vol licht. Zomerse kleding, alles vrolijk en blij.


Het thema van dag 3 was Transportation. Hierbij dacht ik superhelden. Ik hou van roze en M is mijn letter, maar ik geef toe. Dat ene poppetje is een soort Megamindy geworden. :p



Bij natuur denk ik aan bos met een hele dikke oude boom vlakbij een vijver met magische bloemen. :)



De letter mmmmmmmmmmmmmmmmmm, zoals we dat op stage zouden leren aan de kleuters. Mijn letter in het roze met een paar paars-achtige druppels om het nog een beetje magisch te maken omdat ik van sprookjes en Disney houdt. c:


Treasureeeeee that is wat you are. Honey, you're ma golden star. Oké nee, maar daar denk ik echt aan bij dit woord. Ik had Bruno Mars moeten tekenen. In plaats daarvan heb ik gewoon voor het eerst een schatkist getekend. Ik vond dit best lastig om te doen maar ik vind hem er oké uitzien voor een allereerste poging. 



De bedoeling was dat het zou lijken op het logo van Into the woods. Alleen daar lijkt het niet heel erg op. Die bomen die zo kronkelen zijn bedoelt om de boel een beetje mysterieus te maken. Normaal zie ik bomen liever heel, maar  ik dacht dat het effect van het logo mooier uit zou komen als ik de bladerdakken en takken zou skippen met tekenen. :p

Goed, dit waren de 7 eerste tekeningetjes die met jullie wilde delen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik weet niet of ik er morgen ben met een artikel, aangezien ik het momenteel best druk heb met school. Maar goed, jullie zien we vanzelf weer verschijnen.

Goodnight,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten