zaterdag 14 maart 2015

Weird question tag

Heey allemaal! Ik heb echt zo lang niks meer gepost. Ik vind het zelf ook helemaal niet leuk. Afgelopen week had ik het erg druk met school. Binnenkort hebben we een toets van rekenen en ik ben er druk mee bezig om mezelf voldoende te "trainen" voor die toets. Door opdrachten te maken, eens per week op school een oefentoets te maken.. Verder moesten we van alles inleveren. Kortom het was flink druk. Maar vandaag ben ik er weer. c: Als ik eventjes niks post komt dat doordat ik het druk heb met mijn studie, jullie hoeven nooit bang te zijn dat ik gestopt ben. Die plannen heb ik niet. En op dit moment lijkt de keuze om te stoppen met bloggen niet eens in beeld. Waarom zou je stoppen met iets dat je happy maakt? Door alle drukte loop ik wel wat achter met de Doodle a day challenge. Het eerste deel probeer ik morgen online te krijgen. Wat gaan we vandaag doen? Vandaag ga ik een tag doen. Maar ik ben niet alleen. Vandaag doe ik een artikel samen met Melvin. Melvin en ik hebben al een hele poos de afspraak staan om een artikel samen te maken. Het komt er alleen nooit van. Melvin is radio dj en heeft het ook best druk. Omdat we het beide druk hebben en onze schema's nooit ruimte hadden op hetzelfde moment. Maar vandaag dus wel. Ik heb vragen uit verschillende tags bij elkaar gegooid. De ene tag waarvan ik vragen heb gebruikt, heet '15 weird questions'. Zo gaan we dit artikel ook noemen. Ik doe Melvins naam in een bakje en die van mij ook. Per vraag grabbel ik een naam. Diegene moet hem beantwoorden. Let's do this. 

1. Wat is een bijnaam van je die alleen je familie gebruikt?
Melvin: Mijn familie noemt me Melv, maar dat doen heel veel mensen eigenlijk. De -in schijnt te moeilijk te zijn. :p

2. Wat is een rare gewoonte van je?
Melvin: Zaterdag voor ik naar de radio ga, neem ik een bak koffie met de halve suikerpot. Ik word er wel heel druk van. 


3. Heb je ook gekke angsten?
Marianne: Dit doet me denken aan een situatie op stage. Een stagekindje riep: "Juf, het wc-papier is op." Dus ik ging naar de kast om een nieuwe rol te pakken. Zitten er niet alleen rollen wc- papier in het plastic maar ook pissebedden. Ik dacht dat ze dood waren maar toen ik de rol wilde pakken gingen ze lopen. Ik kan er gewoon niet tegen wanneer dingen die dood zijn blijken te leven of andersom. Daarmee kom ik meteen bij bij mij angst voor paspoppen. Gruwelijk. 

4. Welk liedje vind je stiekem leuk?
Melvin: Oh.. Dat is echt vraag voor mij. Het zit zo: Er is één liedje dat vind ik stiekem leuk vind, maar de artiest vind ik helemaal niet leuk. Daarom vind ik dat ik het liedje eigenlijk ook niet leuk mag vinden. Het gaat om 'de vlieger' van André Hazes.

5. Wat is één van je grootste ergernissen?
Marianne: Ik vind het heel irritant dat leraren op het laatste moment een grote opdracht opgeven voor de volgende dag, terwijl we al heel veel huiswerk hebben staan. 


6. Wat doe je als je nerveus bent?
Marianne: Ik ga aan mijn haar friemelen of de hele tijd staan wiebelen. Ook word ik heel onrustig ik kom op andere mensen gejaagd en gestrest worden. En dan ga ik heel veel dingen doen in plaats van even rust te nemen. 

7. Als je een dier was, welk dier zou je dan zijn?
Melvin: Als ik een dier was.. Ehm.. Hier heb ik nog nooit over nagedacht. Ik denk een hond. Omdat honden altijd druk bezig zijn en ik ook.

Marianne: Wauw.. 

8. Hoe slaap jij?
Marianne: Op mijn buik met een arm over een kussen. Sommige mensen denken dat dat niet lekker slaapt als vrouw zijnde, maar ik vind het juist het beste slapen. 

Like this. Maar met meer kleren aan. 

9. Wat was je allereerste knuffel en hoe heette hij of zij?
Marianne: Ik zou niet weten wat mijn allereerste knuffel was, maar ik heb wel een soort slaapdoekje gehad dat "Loesekoes" (koesen is slapen in het Fries) heette. En een konijn dat Knuffie heette. Net zoals het konijn dat we vroeger hadden. 

10. Wat is je grootste droom?
Melvin: Ik wil heel graag radio dj worden bij een groot station. Dat is mijn droom.

Goed, dit waren de vragen voor vandaag. Het is al laat, maar dan horen jullie toch weer eens iets van mij. Melvin vond het ook erg leuk om te doen en er is dus kans dat je hem wel weer eens ziet verschijnen in een artikel. Voor nu: Dankjewel Melvin.

Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend! En morgen ben ik er weer met het eerste deel van de Doodle a day challenge. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten