maandag 30 maart 2015

Fashion talk

Heey allemaal! Ik ben op dit moment abnormaal vrolijk. Ik word zelfs een beetje gek van mezelf. Ik zing de hele tijd, ik ben zo druk dat ik mezelf voorbij ren. Ik word er zo moe van. :P Deze vrolijke bui heeft me trouwens wel doen besluiten om elke week sowieso één 'Little reasons to smile'- artikel te gaan doen. Die artikelen zijn gewoon heel erg leuk en ik word er helemaal happy van. Het creëert ook een stukje positieve sfeer op ItsAllAboutMarly. Vandaag ga ik het hebben over uiterlijk. Huh? Wat? Ja. Marianne gaat een artikel schrijven over een onderwerp dat ze niet zo vaak gebruikt op de blog. Ik ga jullie laten zien wat voor haarstijlen en kleding ik zelf heel erg leuk vind. c: Een kijkje in mijn smaak, haha. Let's do this!


Bows! Ik vind strikken echt heel leuk en schattig. c: Ik laat momenteel mijn haar ook weer lang groeien zodat ik er weer meer mee kan. Marianne wil haar lange lokken terug. ^^


Ik vind bloemetjes in het haar ook heel mooi. Zowel als een krans als in een vlecht. Beautiful!

 

Ik vind deze outfit heel leuk. Ik zou hem zo dragen maar dan met een wat langer rokje. Deze vind ik wel érg kort. Ik vind het kant en de strik op middelhoogte heel schattig. Het shirtje vind ik heel leuk omdat er bloemetjes op zitten en wit me heel erg doet denken aan lekker lente- en zomerweer. 


Dit jurkje vind ik echt heel mooi. Het is mooi maar niet te opvallend. Het heeft zo'n leuke draairok, die meedraait als je gaat draaien. Ook vind ik de laagje in de rok heel mooi. En het patroon in het bovengedeelte. En het strikje in de middel natuurlijk. Prachtig.


Deze jurk is eenvoudig en niet erg opvallend maar toch vind ik hem erg mooi. Met een bescheiden kettinkje voor extra accent vind ik dit een hele mooie zomerse outfit.


Ik heb helemaal niets met groen maar ik vind dit rokje wel heel mooi. Samen met het shirtje en de ketting vind ik het een sprookjesachtig mooie outfit. Het doet me een beetje denken aan Jasmine uit Aladdin. :) 


Dat shirtje!!!!! Waar kan ik het kopen ?! :P Het rokje zou ik zelf niet zo snel doen. Ik voel me niet zo prettig in leren rokjes of broeken. Ik zou dan een rokje van 'gewone stof' doen.


Hakuna matata is a need! Een fluoriserende korte broek heb ik al. Geen roze, iets tussen roze en oranje in. :)


Om af te sluiten Jiami van Lifesplash. Zij heeft ook hele leuke girly kleding en dat jurkje op deze foto vind ik helemaal geweldig. c: Neem ook eens een kijkje op haar blog. Ze schrijft heel goed.  

Goed, dit was het weer voor vandaag. Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten