donderdag 2 april 2015

I Wish... TAG!

Hoi allemaal! Op de blog van Teske heb ik een leuke tag gevonden. Het gaat over wensen. Bijvoorbeeld; Wat zou je het allerliefste als beroep willen als je alles zou kunnen zijn? Vandaag gaan we eens lekker wegdromen op ItsAllAboutMarly. Maar voor we daarmee beginnen heb ik nog een leuk nieuwtje. Ik ben geslaagd voor mijn EHBO examen!! Ik kon het zelf amper geloven en ben er heel erg blij mee. :) Maar goed, let's go to the tag. 

Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
Mijn absolute droombaan. Dat zou sowieso een combinatie van meerdere dingen zijn. Ik wil heel graag schrijfster worden van een aantal fantastische boeken.  En bovendien wil ik heel graag juf worden van mijn eigen klasje. Met een eigen vast klaslokaal. Lijkt me geweldig. Eigenlijk zou dat in combinatie met het schrijven van boeken mijn droombaan zijn. En niet te vergeten wil ik heel graag blijven bloggen. De schrijvende bloggende juf en moeder van een paar kinderen, dat zou perfect zijn. :)


Als je een super overdreven luxe product zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?
Ik denk dat dat iemand zou zijn die goed is met techniek. Ik zou iemand inhuren die voor mijn blog de technische dingen kan doen, want ik ben daar ook gewoon heel slecht in. Ik heb er totaal geen verstand staan. En wat ondersteuning op technisch gebied terwijl ik het creatieve en inhoudelijke gedeelte doe, dat zou fantastisch zijn. Ik weet niet of dit een superoverdreven luxe iets is. Ik denk het niet. Maar ik hoef niet hele luxe dingen, ik wil dingen waar ik gelukkig van word en die mij helpen. En dan denk ik toch echt aan een technisch persoon achter ItsAllAboutMarly. Iemand die mij aanvult op de punten waarop ik niet zo sterk ben.

Als je een dag zou mogen optrekken met een film- of seriekarakter, wie zou het zijn?
Lastig, haha. In ieder geval niet de evil queen uit Snow white and the seven dwarfs. Dat is iets wat vast staat. Ik zou wel een dag willen optrekken met Harry, Ron, Hermelien en Luna uit Harry Potter. Ik vind Harry en Ron samen erg grappig, Hermelien zou ik wel eens mee willen praten en Luna vind ik een fascinerend persoon. Dat zou echt heel gaaf zijn en een dag om nooit te vergeten.

Deze drie mensen en Luna.  Jammergenoeg was de enige foto die met hun vieren kon vinden een beetje bloederig. Daarom heb ik voor deze gekozen.

Als je een locatie zou mogen kiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?
Disneyland Parijs!! Dat zou ik heel erg leuk vinden. Dat je gewoon eventjes naar de Disney store kan als je hebt gespaard en iets wilt kopen, net zoals je eventjes naar de supermarkt fietst. Als ik een slechte dag had, zou ik gewoon mezelf naar Disney kunnen teleporteren en eventjes een parade kijken, rond dwalen in de Disney store of op de foto met Minnie. ^^


Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder dik of misselijk te worden, wat zou het dan zijn?
Kip in de hoed. :) Dat is een taart van bladerdeeg met kip, kip kerrie, kersen, sla, rijst en crème fraiche. Ik zit altijd veel te snel vol, haha. :c

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Gek genoeg, heb ik hier precies hetzelfde antwoord op als Teske. Nou ja, bijna hetzelfde. Ik zou mijn angst voor de dood kwijt willen. Mijn angst om mensen kwijt te raken waar ik van hou. Of mijn angst om helemaal alleen te zijn. Teske kiest uiteindelijk niet voor deze angst maar voor de angst om fouten te maken. Deze angst heb ik ook maar toch kies ik voor de eerste.


Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn?
Onzichtbaarheid. Het lijkt me wel wat om soms eens ongezien rond te kunnen wandelen. Dan hoor je het ook meteen als mensen over je roddelen of wanneer iemand tegen je liegt. Dat lijkt me best handig.

Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jou thuis zou kunnen geven, welke band zou dit dan zijn?
Pfoe.. Ik luister eigenlijk niet naar zoveel bands, haha. Eigenlijk totaal niet. En als ik naar bands luister zijn het bands die zover ik weet, nog bij elkaar zijn. Ach ja, ik laat K3 dan wel komen. De oude K3 met Kathleen. Een beetje jeugdsentiment en tegelijk een soort afscheid. Misschien neem ik ze ook wel mee naar stage. Mijn kleuters zouden het geweldig vinden. :p Alhoewel Josje meer van hun tijd is. Wow, wat voel ik me oud als ik dat zeg.

Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?
Ehh.. Een pratende muis denk ik, haha. Net zoals in Assepoester. Met van die kleine kleertjes en mutsjes. Het word wel een hele toer om deze schatjes voor onze katten te verstoppen dan.

Goed, dit waren alle vragen! Hope you enjoyed. Ik vond het zelf een erg leuke tag. Vooral omdat iedereen zo verschillend op dit soort vragen antwoord. 

Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond, of althans wat daar van over is, en een heel fijn weekend met mooie Paasdagen. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten