maandag 26 januari 2015

Personal update: Druk, druk, druk

Heey allemaal! Na drie weken komt er eindelijk weer een artikel online. Drie weken geen items online is totaal niet iets wat ik leuk vind. Ik vind het behoorlijk jammer, maar ik had het druk met schoolopdrachten en dat gaat dan voor hobby. Ik voel me gewoon blij dat ik nu eindelijk weer blog. We beginnen met maandag, de dag van de personal updates. Dit vind ik op zich een goede dag om weer te beginnen. Nu kan ik vertellen wat er de afgelopen weken zoal is gebeurd en wat ik heb meegemaakt.

Ik heb het de afgelopen weken nogal druk gehad. Daardoor schoot ik soms in de stress. Daarover vond ik dit plaatje. Ik vind het wel een leuke en toepasselijke. Stress & ik zijn lange tijd samen geweest. Well, let's break up. Was dat maar zo simpel. :p 


Vorige week had ik op school mijn tweede portfoliogesprek. De weken daarvoor moest ik van alles afmaken en inleveren. Ik heb de tweede periode goed afgerond en deze week begint de derde. Bij een nieuwe periode hoort ook een nieuw rooster. Van het rooster word ik iets minder enthousiast. Maandag en dinsdag zijn nog steeds de stage dagen. Dat vind ik hartstikke leuk. En woensdag en donderdag zijn dezelfde tijden gebleven. Maar vrijdag is van elf uur naar ergens halverwege de middag gegaan. Met tweeënhalf uur tussen uur. Niet leuk. Maar oké. De eerste tien weken van het schooljaar hadden we een prettig rooster en nu een minder prettig rooster. Daar komt het op neer. Het is geen leuke verandering, maar er zijn veel ergere dingen. 

Afgelopen zaterdag heb ik met een vriendin van me afgesproken. Ik heb mijn allereerste zandkoekjes gebakken. Ik had er nog nooit van gehoord en vroeg voor de zekerheid eventjes naar de ingrediënten. c; We hebben verschrikkelijk veel lol gehad tijdens het maken van de koekjes en ze waren ook erg lekker. Ze had ook allemaal vormpjes. Eentje was in de vorm van een beertje en die vind ik zo schattig. Je raadt het al.. Ik nam alle berenkoekjes mee naar huis, haha. Ze doen me denken aan brother bear. En dan aan dat kleine beertje. Te schattig. 

Ik zit te denken of ik verder nog iets te vertellen heb.. Moet ik nog iets aan jullie kwijt vandaag? Oh ja, ik weet niet of ik het al verteld heb, maar ik ga er vanuit van niet. Ik heb een paar weken geleden een tekening van een meisje op stage gekregen. :) Zo lief. Zo zo zo lief. Zoiets kan mijn dag echt helemaal goed maken. Laatst vroeg ze weer naar die tekening. Ik antwoordde met: " Die heeft juf nog steeds ja. Die krijgt een mooi plekje in jufs huis." Geweldig hoe spontaan die kleintjes nog zijn. Laatst zei een stage kindje opeens tegen me: "Juf, je bent mooi." Ze gooien alles eruit wat ze denken en dat kan best grappig zijn. Ook geven ze je regelmatig een knuffel, meestal op dinsdag, omdat ze dan weten dat ik volgende week pas weer kom. c:

Goed, nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte van hoe het ervoor staat in 'Mar' land. Ik wens jullie allemaal een fijne avond en morgen ben ik er weer met een tag. 

Liefs,
Marianne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten