woensdag 7 januari 2015

100 QUESTIONS TAG ( Part I)

Heey allemaal! Vandaag begin ik met de 100 QUESTIONS- tag. Ik kwam deze tag tegen en vond het wel grappig. Ik heb ervoor gekozen om deze tag in vijf keer te splitsen. Steeds een tag van 20 vragen. Trouwens: Ik heb de vragen nu nog niet helemaal doorgelezen, dus ik heb geen idee wat ik precies kan verwachten. But let's do this!


#1. Slaap je met de deur open of dicht?
Op een kier met een pantoffel ertussen, haha. Geen idee waarom precies, maar dit is altijd zo geweest.

#2. Neem je de minishampoo uit een hotel mee naar huis?
Nee, niet echt. Klinkt misschien heel saai maar het is nog nooit in me opgekomen om dat te gaan doen. Het is meer van: Oké, hier hebben we deze shampoo dus dan gebruiken we die. Thuis heb ik mijn eigen weer en dan gebruik ik die weer.

#3. Slaap je met je dekbed netjes ingestopt of los?
Ingestopt. Of het na een nacht draaien en woelen nog steeds ingestopt en netjes is, is een ander verhaal. Maar ik ga altijd slapen met een keurig dekbed, haha.

#4. Heb je ooit een straatbord gestolen?
Uh, nee? Dat is iets wat nog nooit in me op is gekomen. Wel ben ik op vakantie een keer een prinses Marianne straat tegenkomen. Dat vond ik heel gaaf en ik ben ook met dat bord op de foto gegaan en zo. Maar het bord meenemen? Nee, daar heb ik niet aan gedacht.

#5. Hou je er van om post-its te gebruiken?
Ja, sowieso. Vandaag op stage nog. Je scheurt heel makkelijk een blaadje van een blokje. Je krabbelt er iets op wat je moet onthouden en indien nodig kun je het ook nog ergens op plakken zodat je het onthoudt. Ideaal toch?

Heart post-it!♡

#6. Hoe vaak koop je dingen die in de reclame zijn en gebruik je ze vervolgens nooit?
Gosh, dat weet ik echt niet precies. Ik heb genoeg dingen gekocht waarvan ik later dacht: Wat moet ik hiermee? Maar dat waren (helaas) niet altijd dingen die in de reclame waren. Ook niet hele duren dingen of zo, hoor. Maar gewoon dat in een vreetbui een zak snoep hebt gekocht en dan later denkt: Waarom? Of nee! Ik spaarde ooit poppetjes. En toen was er korting op die poppetjes. En toen kocht ik er zoveel dat ik me later besefte dat die hele korting niks meer uitmaakte. Ik had inmiddels al zoveel gekocht dat het gelijk stond aan het volle bedrag.

#7. Zou je liever aangevallen worden door een beer of in een zwerm bijen belanden?
Nou, ik heb geen verstand van bijen. Maar ik gok dat er bij een zwerm bijen meer overlevingskans is dan bij een beer? Gokje.

#8. Heb je sproeten?
Geen sproeten. Wel veel moedervlekken. Mijn moeder heeft er ook veel. Het schijnt na mate je ouder wordt meer te worden, helaas.

#9. Lach je altijd op foto's?
Meestal wel maar soms als ik een selfie maak kijk ik ook wel eens serieus. En op foto's met vriendinnen lach ik 50% van de tijd. De andere 50% kijk ik scheel, steek ik mijn tong uit of bol ik mijn wangen. :p

Be happy and smile

#10. Wat is je grootste ergernis?
Naar de wc moeten als je net lekker in je bed ligt en bijna slaapt. Vooral in de winter. Dat is nu het eerste wat er in me opkomt, haha. Herkenbaar?

#11. Heb je ooit je stappen geteld als je liep?
Ja, als ik een heel stuk gewandeld heb en ik heel moe ben. Dan doe ik dat om mezelf af te leiden zodat ik het lopen nog even volhoud tot ik thuis ben. Het werkt wel. c:

#12. Heb je ooit in de natuur geplast?
Iedereen heeft dat als klein kind wel eens gedaan. Als je heel nodig moest tijdens een lange fietstocht in de middle of nowhere, nog lang niet thuis.. So, yes. Vroeger. Toen ik een uk was.

#13. Heb je ooit in de natuur gepoept?
Are you kidding me? NO.

#14. Dans je wel eens zonder muziek?
Nee, eigenlijk niet. Als ik heel vrolijk ben, maak ik wel eens een sprongetje of huppel ik een pasje. Maar verder niet. Als ik muziek hoor, begin ik te dansen. Eerder niet. 

#15. Kauw je op je pennen en potloden?
Nee, dat sowieso niet. Ik vind dat nogal smerig. Ik snap dat mensen het onbewust doen. Maar ik heb wel eens gehad dat ik iemand een potlood leende, die gewend wat te 'potlood- kauwen'. En toen ging diegene dus ook op mijn potlood kauwen. Omdat het zo'n gewoonte was. Bah.

#16. Zou je liever een nieuwjaarsduik doen in de winter of je winterjas een hele dag dragen in de zomer?
Ehm.. Ik denk de winterjas in de zomer dan maar. Want dan zou je nog in een koele ruimte kunnen blijven.. Maar een nieuwjaarsduik? Ik snap het idee, maar ik krijg zelf al de rillingen bij het idee. 

#17. Hoe groot is jouw bed?
Nja, het is tweepersoons maar ik heb er nog nooit met een meetlint bij gezeten. Sorry.

#18. Wat is deze week je favoriete liedje?
'I won't say I'm in love' uit Hercules en 'Aloha e komo mai' uit Lilo&Stitch.




#19. Vind je het oké wanneer jongens roze dragen?
Ik vind dat iedereen dat zelf moet weten. Ik heb er geen problemen mee en geen last van. Ze moeten dragen wat ze willen. Of ik op iemand zou vallen die op en top in het roze is iedere dag.. Is een tweede. Maar dat is ook weer een extreem voorbeeld.

#20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
Sure. Ik houd van Disney. So yes, I still do.

Ik vond dit best een leuke tag. Alleen wel een klein beetje een vermoeiende. Ook zaten er vragen bij waarvan ik zoiets had: Wat? Nee, natuurlijk niet. Een aantal ervan heb ik wel gepost maar een aantal heb ik ook vervangen door een zelfbedachte vraag. Omdat ik er gewoon niet vrolijk van werd en als antwoord toch niet meer dan nee wist te zeggen. 

Well, I hope you enjoyed. Ik heb twee dagen over het maken van dit artikel gedaan. Mijn excuses dat hij daarom op de woensdag online komt in plaats van de donderdag. c: Part II komt vanzelf een keer online. Houd mijn blog goed in de gaten!

-xx- Mar 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten