zaterdag 31 januari 2015

Gift swap met Hilda

Heey allemaal! Momenteel zit ik best wel misselijk te typen. We hebben net mijn lievelingseten gehad en ik heb te veel gegeten. Daarvan hebben we dus nu de gevolgen. :c Maar het was wel heel lekker. Vanmiddag heb ik met Hilda afgesproken. We hebben gewinkeld en daar midden in de Action kwamen we op het idee om iets voor elkaar te kopen. Voor vijf euro. Op YouTube zie je wel eens twee YouTubers die kleding voor elkaar uitzoeken en dat noemen ze een 'Style swap'. Vandaar dat wij van onze leuke idee een 'Gift swap' hebben gemaakt. c: Vandaag vertel ik jullie wat we voor elkaar hebben gekocht en hoe we op deze cadeautjes zijn gekomen.

Allereerste is zo'n 'Gift swap' natuurlijk een superleuk idee. Je geeft iets en je krijgt iets wat van tevoren nog een verrassing is. Bovendien kun je elkaar van te voren een beetje vertellen wat je leuk vind. Je hoeft een 'Gift swap' dus niet per se te doen met iemand die je heel goed kent. Het is heel leuk om een vriendin beter te leren kennen. Toch lijkt het me handig als je elkaar zo goed kent dat je erop kunt vertrouwen dat je iets krijgt wat je een beetje bij je past. 

Ondanks dat het een heel leuk gegeven is, geef ik toe dat het in het begin vrij moeilijk was. Je voelt de druk om iets leuks te vinden. Zeker wanneer je hoort dat de ander al iets heeft gekocht. Dan word die druk alleen maar groter. Uiteindelijk hebben Hilda en ik hele leuke dingen voor elkaar gevonden, maar dat ging niet meteen vanzelf. Het was echt eventjes zoeken. Dat vertel ik erbij zodat je je niet rot voelt wanneer het jou niet meteen lukt om iets te vinden voor een vriendin, mocht je dit ook uitproberen. Het is logisch dat je het graag goed wilt doen en alleen maar lief en goed dat je niet het eerste het beste uit het schap haalt en koopt om maar 'iets' te hebben. Maar goed, nu over wat wij hebben gekocht.

Wat ik heb gegeven


* Een chocolade paashaasje. Ze hebben nu overal serieus alweer paashazen en chocolade- eitjes. Toen we ze in de Action zagen vond Hilda ze schattig. Daarom heb ik later bij de Hema een mini paashaasje voor haar gekocht. c:


* Washi tape. Hilda's hobby is fotograferen en ook is ze dol op tape met patroontjes. Deze gebruikt ze in een soort van plakboek. Toen ik deze tape met fotocamera's zag kon ik hem niet laten liggen.


* Handgemaakte 3D Stickers. Hiervan heb ik Hilda twee vellen gegeven. De laatste tijd zie je steeds meer handgemaakte dingen in de winkel. Stickers en decoratiepapier. Hartstikke leuk.


 * Hammie! Hilda zei dat ze weer een hamster zou willen omdat ze die vroeger op haar kamer had. En toen kwam ik dit schatje tegen. Die kon ik niet laten liggen. Stiekem ben ik zelf ook een beetje verliefd.. Zucht, haha. 


* En tot slot heb ik haar dit boekje gegeven. Met een 3D kat erop. De kat beweegt in het echt ook een beetje met zijn kopje heen en weer. Maar dat zie je op de foto natuurlijk niet. Hilda had deze boekjes al eerder die middag gespot bij de Action. Ze had me eentje met vogeltjes laten zien. Toen zij cadeautjes voor mij aan het zoeken was heb ik de hele rij met schriften doorzocht. Ik wilde bijna opgeven maar toen als één na laatste zag ik deze. Een 3D boekje met een kat. Dat is echt perfect voor een kattenliefhebster die net had gezegd dat ze de 3D boekjes heel mooi vond. En dan had ze die kat dus nog niet eens gezien. Toen ik haar deze gaf was ze heel blij. Ze bleef maar: "Omygosh" zeggen, haha. 

Wat ik heb gekregen


* Hair coloring stuff. Hiermee kan ik haar lokken felle kleurtjes geven. Wel uitwasbaar hoor, haha. Erg leuk. Afgelopen zomer heeft Hilda mijn haar een keer een paar paarse lokken gegeven en dat vond ik erg gaaf. Now I can do it myself. Thank you!!


* Glittertape. Ik hou van glitter. En ik vind deze tape erg magisch. Daar kan ik vast hele mooie dingen mee maken. c: 


* 6- kleurenpen. Erg mooie kleuren. Sommige zijn een beetje pastelachtig. Blij mee. Die gaat volgende week mee naar school.


* Een klein uil- sleutelhangertje van ty. Ik vind hem superlief. c:

Goed, dit was het. Ik heb een erg leuke middag gehad. Wie dit leest en het een leuk idee vind om een 'gift swap' te doen. Neem het idee gerust over. Wij vonden het een leuke ervaring.

Liefs,
Marianne 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten