woensdag 28 januari 2015

Mijn allereerste groepstekening

Heey allemaal! Vandaag is het woensdag, dus dat betekent dat ik een tekening met jullie ga delen. De tekening die ik vandaag met jullie ga delen is mijn allereerste groepstekening. Ik tekende altijd losse poppetjes maar sinds kort teken ik ook situaties en nu ook groepstekeningen. Ik durfde dit eerder nog niet. Bang dat het me niet zou lukken. But I did. En ik ben er trots op hoe hij gelukt is. De verhoudingen kloppen wel goed en niet alle poppetjes staan strak voor zich uit te staren. Er gebeuren ook dingen in de tekening. Dat vind ik belangrijk. Op een echte foto staat ook niet iedereen altijd stokstijf stil met de armen langs het lichaam.

Op deze eerste groepstekening heb ik een vriendengroep van me getekend. Ik wilde graag een tekening maken waar het hele groepje op stond. Dit heb ik gedaan in de tekenstijl van Fun2draw. Zoek maar eens op op YouTube. Ze maakt erg leuke tekeningetjes. Heel schattig! Aan ieder poppetje op mijn tekening heb ik wat details toegevoegd die ze uniek maak. Op de tekening is duidelijk te ziek hoe verschillend we allemaal zijn, maar hoe geweldig we het samen hebben. Deze groep zijn echt de mensen die me door zowel leuke als moeilijke tijden hebben gesleept. En ik weet dat ik voor andere uit de groep hetzelfde heb gedaan. Ze horen echt tot de fijnste mensen die ik ooit heb ontmoet. Ik ken deze groep geweldige mensen nu ongeveer een jaar en ik kan me nu al bijna niet meer voorstellen hoe het is zonder hen. They're like coming home after a long day. We hebben niet altijd contact met elkaar maar we weten dat we altijd bij elkaar terecht kunnen. Eigenlijk een soort familie. They're like a brother en sisters. Soms doen ze knettergek, soms zijn we het niet met elkaar eens, maar toch kunnen we altijd op elkaar terugvallen. Als jullie dit lezen. Guys, ik hou van jullie. c:


Liefs,
Marianne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten