maandag 5 januari 2015

Personal update: Gezellig dagje bij de kleuters & creatief bezig

Heey allemaal! Waarschijnlijk word dit niet zo'n lange personal update. Ik heb het nogal druk namelijk, haha. Ik was vandaag best laat thuis en toen ik thuis kwam was ik niet helemaal fit. Voor het eten heb ik even een half uurtje op bed gelegen. Na het eten voelde ik me iets beter en ben ik er weer met volle moed tegenaan gegaan. Ik heb een verslag voor school gemaakt en geprint. Omdat ik nu dus toch op de laptop zit, dacht ik: "Laat ik ook maar meteen gaan bloggen." Ik houd het dit keer kort omdat ik zo meteen nog even bezig ga met het bedenken en uitwerken van knutselwerkjes voor kleuters. Ik mag volgende week een knutselwerkje op stage doen met de kleuters. Ongelofelijk leuk natuurlijk. c: Ik heb al een aantal vage ideetjes in mijn hoofd rondspoken, maar die moeten nog verder uitgewerkt worden. Daar ga ik na gtst mee bezig.

Op stage was het vandaag overigens erg leuk. Het was leuk om iedereen weer te zien na de vakantie. In de gang riep een meisje uit groep 2 "hoi juf Marianne" en dat was zo lief. Dat betekent dat ook kleuters uit groep 2 mijn naam beginnen te onthouden. Een aantal aanhalige kinderen knuffelden me of wilden opgetild worden. Een verlegen kindje glimlachte naar me. Dat zijn van die kleine dingen die echt gewoon geweldig zijn. Als een kindje heel schuchter is en vaak een beetje bang voor grote mensen dan is het echt een cadeau wanneer het een keer naar je glimlacht. Onbeschrijfelijk! c:

De werkjes in de klas waren in het thema vuurwerk. Oud & nieuw had diepe indrukken achter gelaten. Daarom sloten de werkjes ook wel mooi aan met wat de kinderen bezig hield. Er waren nu ook een aantal nieuwe kinderen. Voor de vakantie waren ze al eens een dag te kijken geweest, maar nu komen ze ook iedere dag. Het was vandaag een redelijk grote groep maar dat is ook wel leuk. Het was ook heel gezellig. De nieuwe kinderen worden snel opgenomen in de groep.

Voor ik een heel artikel over stage schrijf, met mij gaat het ook goed, haha. Behalve dat ik me niet 100 punten fit voel. Maar goed, dat is nu eenmaal vaak zo in de winter bij mensen. :p

Goed, dit was mijn personal update voor vandaag. Beterschap voor de mensen die met griep op bed liggen & succes voor de mensen die morgen net als ik er weer vroeg uit moeten en daar nog aan moet wennen na zo'n vakantie. 

-xx- Mar



Geen opmerkingen:

Een reactie posten