vrijdag 9 januari 2015

Vraag & Antwoord

Heey allemaal! Vandaag is het 'samen'dag op ItsAllAboutMarly. Voor dit artikel heb ik niet één persoon gevraagd maar een aantal vrienden. De bedoeling van dit artikel is als volgt. Alle zes de deelnemers hebben twee vragen bedacht. Die zitten in een bakje. Ook is er een bakje met twaalf namen. Iedere naam zit er dus twee keer in. Ik grabbel steeds uit elk bakje een briefje en match deze. Als dit een succes word, wil ik wel vaker zoiets gaan doen.

De deelnemers van vandaag zijn:
- Daisy. Jullie kennen haar allemaal denk ik wel van de serie Powervrouwen en andere gezamenlijke artikelen. 
- Hilly. Mijn nichtje.
- Wilma. Ook mijn nichtje.
- Nynke. Een vriendin uit een vriendengroep waar we beide in zitten.
- Lola. Een vriendin uit diezelfde groep.
- En tot slot. Nummer zes. Ik doe zelf ook mee. c: Het zou een beetje gemeen zijn om de anderen allemaal vragen voor te schotelen en zelf niks te beantwoorden. So, here I am. 

Zoals je hier boven hebt kunnen lezen kennen een aantal deelnemers elkaar. Het leuke is alleen dat ze niet weten wie er allemaal meedoen. Ik ben de enige die dat weet. Natuurlijk is het mogelijk dat ze hun eigen vraag krijgen, maar dat maakt niet uit. Oké, let's begin.

Vraag van Hilly: Als je een superkracht zou kunnen hebben, welke zou je dan willen? En waarom?
Antwoord van Daisy: Haha, onzichtbaarheid. Dan kan je overal dingen doen zonder dat mensen het merken. Gewoon af en toe jezelf eens laten gaan. Ook al lijkt supersnelheid of vliegkracht me ook echt tof. Dan zou ik veel sneller op school zijn en een mooi uitzicht zien vanuit de lucht.

Vraag van Nynke: Welk liedje betekent het meest voor je en waarom?
Antwoord van Wilma: Nightingale - Demi Lovato. In het lied zingt ze over iemand die overleden is maar toch nog steeds altijd dichtbij haar zal zijn. Ik vind dit een hele mooi gedachte, en sowieso is Demi Lovato mijn favoriete zangeres.



Vraag van Marianne: Wat is volgens jou belangrijk in het leven?
Antwoord van Lola: Familie en vrienden. Ze zijn belangrijk voor me omdat ze me steunen. Ik zou niet zonder ze kunnen.

Vraag van Daisy: Wat zou je erger vinden: Nooit meer naar buiten toe kunnen of niks meer kunnen zien?
Antwoord van Nynke: Niks meer kunnen zien. Ik kies hiervoor omdat je toch nog wel binnen dingen kunt zien, en op dit moment kom ik ook niet super veel buiten, haha. Ook kun je nog wel foto's zien, en dat is erg belangrijk voor mij. 


Vraag van Wilma: Wat is het gênantste wat je hebt meegemaakt?
Antwoord van Lola: Ik vind het vaak wel gênant als ik ergens voor de eerste keer kom en er nog niemand ken. Dan voel ik me niet op mijn gemak en dat is niet leuk.

En en de eerste is gekoppeld met haar eigen vraag. Mag ik u feliciteren Daisy! :p 

Vraag van Daisy: Wat zou je doen als je een miljoen had gewonnen?
Antwoord van Daisy: Ik zou sowieso geld op de bank zetten. ook wil ik goede doelen ermee steunen. En niet zomaar doelen of stichtingen maar ik zou zelf een reis naar Afrika willen maken om daar mensen en kinderen te helpen. Dat is mijn grootste wens. Maar natuurlijk zou ik ook geld gebruiken om lekker te gaan shoppen met vriendinnen. En ik zou sparen voor later.

Vraag van Nynke: Wat wil je sowieso nog voor je dood doen?
Antwoord van Marianne: Ik wil sowieso een keertje naar Disneyland Parijs. Dat voelt voor mij echt verplicht. Het staat vast. Ik moet daar een keertje zijn geweest. En verder wil ik later graag trouwen en op mijn bruiloft dansen op 'Can you feel the love tonight' uit de Lion King. Ook wil ik ooit nog graag een hele leuke en grappige video op YouTube plaatsen. Het lijkt me nog steeds leuk om samen met Hilda een YouTube kanaal te beginnen, maar tegelijk vind ik het eng.. Ook wil ik eigenlijk nog een boek schrijven. Wow, dit wordt een heel verhaal. Misschien tijd voor een nieuw 'Bucket list'- artikel?


En na lang wachten is er dan eindelijk een vraag voor.. Hilly!!

Vraag van Lola: Wat vind je het vervelendste geluid?
Antwoord van Hilly: Het geluid van de stofzuiger. Het is erg leuk en irritant. Ik heb er altijd al een hekel aan gehad, maar ik ben er nooit echt bang voor geweest. Verder vind ik huilende kinderen ook een naar geluid. Niet dat het irritant is, maar eerder hartbrekend. 

Bij de volgende vraag, vraag ik me af of naam vermelding nodig zou zijn...

Vraag van Marianne: Wat is je favoriete Disneyfiguur?
Antwoord van Nynke: Winnie the Pooh! Ik vind zijn quotes heel mooi. I like hime! c: "The things that make me different are the things that make me." Die quote vind ik het allermooist. Verder vind ik "Sometimes the smallest things take up the most room in your heart" en "Some people care too much, I think it's called love". 

Vraag van Hilly: Wat is je lievelingsfantasiedier? 
Antwoord van Marianne: Ehm, ik weet niet elk fantasiedier te benoemen bij naam.. Even denken, ik denk dat ik voor pratende chipmunks ga. Haha, telt dat? Ik denk het wel. Want normaal praten ze niet? Ik heb net die film gezien en ik zat alleen al om Theodore's schattigheid aan de buis gekluisterd..


Vraag van Wilma: Waar heb je spijt van?
Antwoord van Hilly: Ik heb spijt van verschillende domme besluiten die ik heb genomen in mijn leven. Sommige pogingen om het recht te zetten slagen niet altijd en daar kan ik me echt rot door voelen. Dat is waar ik spijt van heb.

Vraag van Lola: Wat vind je het leukste aan je buren?
Antwoord van Wilma: De overgebleven snoepjes die ze komen brengen na Sint Maarten. c:

Goed, dit waren alle vragen. We vonden het leuk om dit artikel te doen. Ik vond het erg gezellig om dit met deze te gekke mensen te mogen maken. Weer eens wat anders. Elkaar vragen stellen en ondertussen niet weten bij wie je vraag terecht komt. Erg leuk om te doen! Op zich is dit ook een leuke 'ice-breaker'. Ben je met een groep? Laat iedereen twee vragen opschrijven. Doe ze in een bakje. Doe alle namen twee keer in een ander bakje en grabbelen maar. Je leert elkaar meteen een stukje beter kennen en het ijs is gebroken.

Liefs,
Mar 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten