zondag 2 augustus 2015

Personal update: Bijna nieuw schooljaar, ItsAllAboutMarly en andere zaken

Hee allemaal! Vandaag ben ik met mijn ouders 30 km te fietsen geweest. We zijn nu net terug en met een moe en voldaan gevoel zit ik achter mijn laptop voor een nieuw artikel. Zonet keek ik eventjes in het overzicht hoeveel artikelen ik nu eigenlijk online heb staan. Hier kwam ik op omdat een vriend van mij, Riko, ook van plan is te gaan bloggen. Ik doe het nu anderhalf jaar en iedere keer als ik iemand inspireer om te gaan bloggen is het weer leuk. Dan komen er ook allemaal herinneringen terug van toen ik begon. (Wauw, het klinkt nu net alsof ik zelf al heel oud ben. Oeps!) Ik heb er dus naar gekeken en kwam erachter dat ik bijna driehonderd artikel online heb staan. Driehonderd! Dat is wow, dat is iets dat ik misschien nooit had durven dromen toen ik net begon. Ontzettend gaaf! Misschien is het leuk om iets bijzonders te doen, wanneer de tijd daar is en ik daadwerkelijk bij artikel nummer driehonderd ben. Volgens mij heb ik destijds wel iets speciaals gedaan bij het honderdste artikel. Hmm..


Ook zijn we nu geen juli meer. Geen july journaling meer, maar 'gewone' artikelen. Omdat ik een maand steeds vaste thema's heb gehad heb ik wel goed inspiratie op kunnen doen voor augustus. Ik heb een ideetje voor een vast soort artikel, dat ik misschien één of twee keer per week kan gaan doen. Ook lijkt het me leuk om in plaats van zo nu en dan met zomaar een vriend of vriendin te bloggen, vaste gastbloggers te hebben waarmee ik een artikel doe of die zelf iets schrijven voor ItsAllAboutMarly. Zo kan er ook wanneer ik het druk heb, toch bijna iedere dag iets online komen. Zoiets is natuurlijk wel een grote beslissing; van ik alleen naar een klein soort van team. Toch is het iets om over na te denken. Met Hilly heb ik het erover gehad dat zij een vaste dag in de week kan krijgen als zij dit wil of één keer in de zoveel weken / maand. En misschien is het leuk om weer een serie te beginnen met Daisy, aangezien dit ook altijd erg leuk is om te doen. 

Hoe dan ook, het ruikt naar nieuw. Hiermee bedoel ik dat er een nieuw schooljaar aan zit te komen. Een nieuwe stage met nieuwe kinderen, nieuwe collega's (waaronder mijn beste vriend, yes!), deels nieuwe klasgenoten, waarschijnlijk ook op mijn eigen school nieuwe mensen. Het is zoveel nieuw dat ik er gewoon energie van krijg. Een hele kop vol energie met een scheutje zenuwen. Ik heb er zin in. 


Doordat ik zo geïnspireerd raak door het nieuwe, ben ik ook aan het nadenken voor ItsAllAboutMarly. Wat zou ik er nog bij kunnen doen? Wat wil ik graag? Wat is haalbaar? Aangezien ik daar momenteel nog weinig over kan zeggen, laat ik dat eerst voor wat het is.

Goed, ik wilde eigenlijk nog meer gaan doen in dit artikel maar ik heb nu al zoveel gekletst dat het een personal update is geworden. :P Ach ja, dat is ook fijn op zijn tijd. Gewoon eventjes vertellen wat er in je omgaat en wat je van plan bent. Morgen komt Hilly hier logeren tot en met woensdag. We gaan er weer leuke dagen van maken. Werken aan ons verhaal, creatief bezig, een beetje winkelen en naar inside out! ( YES YES YES! *doet vreugdedansje*) Het is nu ook weer lekker warm weer net zoals aan het begin van de vakantie. Gelukkig, want een herfstvakantie in de zomer is ook niet zo leuk. Vakantie wel, maar ik wil in de zomervakantie ook van die typische 'zomerdingen' kunnen doen. Zoals in een tuinstoel liggen met de zon die op mijn schouders haar warmte schijnt terwijl ik een goed boek lees. Of een middag te fietsen en zo nu en dan stoppen voor een bakje drinken met een Tuc koekje cheese.  De geur van zonnebrand, wanneer de straal van een waterpistool verkoelend is in plaats van irritant.. Dat is voor mij het zomerleven. Oh ja, en helemaal top is het als we naar Terschelling gaan. (Hebben we deze zomer gedaan. c:) 


Soms vraag ik me af wie mijn blog allemaal lezen.. Van sommige bekenden weet ik het, maar precies? Nee. Zoiets kun je als blogger ook niet zien. Er staat alleen het aantal pageviews en uit welke landen. Wie zijn mijn lezers? Hoe oud zijn mijn lezers? Wat zijn hun hobby's? Wat heeft ze hier gebracht en wat vinden ze zo leuk aan ItsAllAboutMarly? 

Gossie gossie.. Ik word nu al helemaal druk als ik eraan denk dat we naar inside out gaan. Altijd als ik naar een Disney film ga in de bios, ben ik helemaal hyper de piep. Arm, arm, arm gezelschap. :P Ach ja, met een Disney fan maar een Disney film waar ze al heel lang op heeft gewacht. Dan is het ook logisch, toch? Ja, dat is logisch.

Well, voor vandaag sluit ik af. Ik wens jullie allemaal een fijne avond. Als je nieuwsgierig bent naar de precieze ideeën voor het nieuwe schooljaar, houdt de blog in de gaten. Daar zullen de nieuwe soort artikelen binnenkort wel verschijnen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten