dinsdag 11 augustus 2015

100 QUESTIONS TAG ( Part III)

Hee allemaal! Ik heb fantastisch nieuws! Vandaag is Niki Smit mij gaan volgen op Instagram. Zomaar opeens. Ik werd wakker en er stond een volgverzoek van Niki Smit, de schrijfster van o.a. de 100% boeken die ik vroeger heb gelezen. Hoe cool is dat? Een bekende schrijfster die geïnteresseerd is in mij en mijn blog. Ik vind het zo leuk. :)

Wat ik vandaag ga doen op ItsAllAboutMarly is iets wat ik in februari voor het laatst gedaan heb. De 100 QUESTIONS TAG. Deze tag komt in vijf delen van twintig vragen online aangezien het zoveel vragen zijn. Ik ben hier in januari, dit jaar, mee begonnen en het tweede deel kwam online in februari. Daarom vond ik dat het hoogstens tijd werd voor een deel 3. Let's do this!

#41. Ben je geabonneerd op een tijdschrift? Zo ja, welke?
Nee. Vroeger op de Tina, haha. Maar op het moment heb ik geen abonnementen op tijdschriften. Ik vind boeken veel leuker dan tijdschriften. Ik houd sowieso niet van roddelbladen, dus ik houd als ik een tijdschrift lees meer van tijdschriften met inhoud. En die mogen ook best wat dikker zijn. Zoals het hoe-overleef-ik tijdschrift bijvoorbeeld. Erg jammer dat dat gestopt is. 


#42. Welke plek wil je behalve Disneyland nog graag bezoeken?
Disney world? Nee oké. Ik mag dan een Disney fan zijn. Niet mijn hele leven is Disney. Ik zou graag nog een keer naar Italië, Venetië willen. En dan in van die bootjes. Gondels. Het lijkt me de ultieme plek om met je geliefde te zijn. Zonder kan natuurlijk ook. Het lijkt me gewoon zo'n magische plek. Ook wil ik graag nog eens naar Londen, de Harry Potter studio's en de Disney store daar.. En naar San Francisco. Dat lijkt me ook gaaf. Daar is Full house opgenomen. 


#43. Ben je koppig?
Ja, soms wel een beetje te koppig. Als ik terug kijk denk ik bij sommige dingen: Marianne, je had daar best iets makkelijker in kunnen zijn. Maar goed, koppig zijn is zoals de meeste eigenschappen. Het kan een sterke kant zijn, maar ook een valkuil.

#44. Wat voor mobielhoesje heb je op dit moment?
Een knalroze met keep calm and be princess. It fits perfectly. :)


#45. Kijk je soaps?
Ja! Ik ben een trouwe GTST fan. Soms is het wel veel drama en 'gezeur' maar hé, het is een soap. Er moet drama zijn. En ondanks dat je soms als kijker op de bank zit van 'kom op zeg, ga haar achter na! Zeg iets!' of 'begin nou niet weer', toch is al dat soapdrama heerlijk om naar te kijken.

#46. Heb je hoogtevrees?
Nou, dat ligt eraan. Als ik weet dat ik niet kan vallen, dan niet. Hoge uitkijktorens vind ik niet eng. Dan durf ik ook gerust tot boven te klimmen om vervolgens vlakbij de reling te gaan staan. Maar zodra we het hebben over wiebelende dingen of bergen. Ja, dan heb ik hoogtevrees. Vooral als ik naar beneden kijk. Tegelijk vind ik dat hoge dingen ook wel weer een soort uitdaging zijn. Het kan heel leuk zijn. Maar wanneer ik ergens opsta en bang ben eraf te vallen dan ja, dan klap ik helemaal dicht. Dan gaan mijn benen trillen. Bah. Het plaatje hieronder.. Vreselijk.


#47. Zing je in de auto?
Singing in the show.... Eh, Car! Ja, ik zing in de auto. Ik luister altijd muziek op mijn telefoon en zing gezellig mee. Heerlijk vind ik dat. Vanavond nadat we uit eten waren geweest nog gedaan. Your lips are movin', if your lips are movin'.. then you lie, lie, lie babe. :p 

#48. Zing je onder de douche?
Who doesn't? De douchekop is mijn allergrootste fan. Soms klinkt het zingen zoveel beter in de badkamer.. Vroeger zong ik altijd zelfbedachte liedjes. Er kwam dan zomaar een tekst in me op en daar zette ik een melodie onder. Geweldig.


#49. Dans je in de auto?
Nee, hoe wilde je dat gaan doen? Ik denk dat dat niet goedkomt en we dan ergens tegen aan rijden. Laten we in de auto rustig op onze plaatsen blijven zitten met de gordel om. Don't try this question at home.. correctie; in your car. 

#50. Heb je ooit een pistool / geweer gebruikt?
Nee. Zelfs niet op de kermis of een speelgoedpistooltje. Wat een rare vraag.

#51. Wanneer ben je voor het laatst gefotografeerd door een fotograaf?
Ik denk dat dat de schoolfotograaf op de middelbare school de laatste officiële fotograaf was (hiermee bedoel ik iemand die zijn beroep maakt van foto's maken). Dit is twee jaar geleden.

#52. Vind je musicals goedkoop?
NEE. Gewoon nee. Ik vind musicals geweldig. De liedjes, het toneel, de kostuums, decors, zitten in een theater met een live- voorstelling. Er zijn zoveel mooie musicals. Goedkoop is wel één van de laatste termen die ik voor musicals zou gebruiken.




#53. Is de tijd rond kerstmis een gestreste tijd van het jaar?
Wij doen met kerst niet aan cadeautjes, we eten met familie. Ik vind kerst zelf geen gestrest feest. Ik vind kerst een heel mooi feest. Ik krijg een warm gevoel van die tijd van het jaar en voel me gelukkig met mijn familie. Dankbaar ook vooral. Wel heb ik dat ik juist omdat ik zo dankbaar ben voor wat ik heb, na ga denken rond kerstmis. Over mensen die buiten zwerven met de kou of zonder familie zijn, geen eten hebben terwijl ik aan een heerlijk kerstmaal zit. Dit maakt me treurig. Ik ben geboren in een land waar ik kansen heb om gezond op te groeien en educatie te krijgen. Maar het besef dat dit niet overal zo is, is soms niet te vatten.

#54. Heb je wel eens iets heel raars gegeten?
Ik heb overwogen om de jellybean challenge te doen met hele vieze smaken maar zie hier toch van af. Ik heb wel eens kauwgom gehad in de vorm van snotjes. (De smaak was gewoon appel, dat was oké.) Iets raarders kan ik op dit moment eigenlijk niet bedenken.



#55. Favoriete fruitvlaai of taart?
Ik denk dat ik appeltaart het allerlekkerst vind maar aardbeien kwarktaart en aardbeienvlaai vind ik ook heerlijk. Ik kan niet echt kiezen. Als ik altijd alleen maar appeltaart zou eten, zou ik wel eens behoefte hebben aan een aardbeigebakje en andersom. Afwisselend is juist fijn.

#56. Wat wilde je worden toen je klein was?
Oooh dit is een leuke vraag. Ik kan me herinneren dat veel meisjes uit mijn klas kapper wilden worden, maar wat wilde ik? Ik wilde heel graag een fee zijn, net zo eentje als in Winx club. Ik heb ook een periode gehad dat ik altijd met mijn handen gekruist op foto's stond (magix winx- teken) en natuurlijk leek prinses zijn me ook enig. Verder wilde ik heel graag beroemd worden, meedoen aan het junior songfestival of kinderen voor kinderen. Dat was mijn droom. Vanaf een jaar of acht wilde ik schrijfster worden en deze droom koester ik nog steeds.



#57. Geloof je in geesten?
Ik zal heel eerlijk zeggen; ik weet het niet. Er zijn mensen die geesten kunnen zien en ermee in contact kunnen komen maar ik zie ze niet. Dat betekent voor mij overigens niet dat ze niet bestaan. Bij mij is het niet; ik zie het niet, dus het is er niet. Ik geloof dat het best zou kunnen. Maar zeker weten? Nee, ik weet dat niet zeker.

#58. Heb je ooit een déjafu gehad?
Ohhh.. Veel te vaak. Toen ik klein was gebeurde het vaker, maar ik vind het zo eng. Het gevoel hebben dat iets eerder gebeurd is en dat je soms gewoon weet hoe iets verdergaat terwijl je het niet  eerder mee hebt gemaakt. Rillingen..

#59. Neem je dagelijks vitaminen?
Als er hier vitaminen bedoelt worden als in pilletjes dan nee. Maar ik eet wel iedere dag fruit. Dit is voor mij nooit lastig geweest aangezien ik gewoon dol ben op fruit. Vooral op kiwi's, banaan en appel. Jum!



#60. Draag je slippers?
Ik heb ze wel en droeg ze vanmiddag ook, maar nu niet. We zijn vanavond dus uit eten geweest en ik had sleehakken aan. Het bandje van die sleehakken prikte net in een wondje. Zodra we thuiskwamen heb ik ze uitgedaan en nu geniet ik ervan om op blote voeten door het huis te lopen. Eventjes geen schoenen voor mij.

En toen waren we opeens weer twintig vragen verder. Dit was het derde deel van de '100 questions tag'. De volgende twee delen zullen ook nog online komen. Dus wil je meer gekke vragen en antwoorden lezen? Houd dan ItsAllAboutMarly in de gaten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten