woensdag 24 juni 2015

Little reasons to smile (#6)

Heey allemaal! De laatste keer dat ik een 'Little reasons to smile' heb gedaan is alweer ruim twee maanden geleden. Daarom lijkt het me hoog tijd om weer eentje te posten. Voor de nieuwe lezers op ItsAllAboutMarly; In een 'Little reasons to smile' haal ik foto's van een speciale site die ik bij mij vind passen en vertel ik daar iets over. Zoals de titel al zegt zijn dit altijd zeer positieve artikelen.


Het wilde de afgelopen dagen maar geen zomer worden terwijl het officieel zomer is op de kalender. Maar vandaag werd het in één keer lekker warm. Ik hoop dat dit aan houdt, want vandaag had ik eindelijk een zomergevoel. En van een zomergevoel word ik vrolijk. :)


The happy thought of summer helpt mij altijd de winter door. Ik ben zelf een echt zomermens. Ik heb niet zo op die koude donkere dagen. Denken aan hoe fijn het in de zomer is helpt mij door deze maanden.


Gewoon iets fijns.. Werkelijk geen idee hoe ik dat moet uitleggen.


 Als ik op het strand ben lig ik een groot deel van de tijd op mijn badlaken met een leuk tijdschrift of boek. Soms ga ik even het water in of ren/wandel ik een stuk langs de vloedlijn. Op de één of andere manier krijg ik altijd wel trek op het strand. Het zal de zeelucht zijn? En ik krijg dan ook altijd trek in iets hartigs, nooit in iets zoets. Dat besef ik me nu opeens. Dus chips of tuc cheese. En heel soms een een bakje patat. Maar mijn favoriet is en blijft tuc cheese.


Ik heb nooit zo veel met oreo gehad, maar nu ze hier gecombineerd word met mijn grote liefde chocolat chip cookies.. Mijn interesse is gewekt. ^^


Ik ken deze show niet heel goed, maar zie soms wel kleine stukjes op YouTube en die stukjes vind ik erg leuk. :) Ellen lijkt me wel een leuk mens.


De meest relaxin' film die ik ken. Ik vind Disney's Lilo and Stitch geweldig. De humor, het verhaal, de vriendschap tussen Lilo en Stitch, het familiegegeven in de film en de muziek.. Wauw. Mijn ultieme happinessmaker.


Hier heb ik bijna geen ervaring mee, behalve dan pasgeboren neefjes en nichtjes, maar het lijkt me iets heel fijns later. Dan heb je negen maanden een kindje bij je gedragen en dan kun je het eindelijk echt vasthouden en verzorgen. Of in geval van adoptie heb je misschien wel een lange weg van papieren en geregel achter je en dan eindelijk.. Ik kan me voorstellen dat zoiets enorm bijzonder is.


 Soms is het leuk om weg te dromen bij de toekomst. Waar zou ik later gaan trouwen? Hoe zou ik eruit zien op mijn bruiloft, wie zouden erbij aanwezig zijn? En met wie zou ik trouwen? Dat is ook een goeie vraag.


Ook als er geen feestje is; ik ben gewoon dol op ballonnen. ^^ Ze geven mij een vrolijk en feestelijk gevoel. Als er iemand voor een opdracht ballonnen meeneemt naar school, dan wil ik er ook eentje. :P


Oh wauw, het is gewoon een soort regenboog. Hetzelfde blad, een jaargetijde rond. Wat bijzonder. Misschien moet ik zoiets ook eens proberen te maken met mijn plantenpers om de bladeren mooi te houden. Wel een leuk idee!

Dit waren alle happy thoughts die ik vandaag met jullie wilde delen. Ik hoop dat jullie er net zo van genoten hebben als ik. Ik wens jullie allemaal nog een sprankelende avond. Tot morgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten