zondag 6 december 2015

Pakjesavond 2015

Hee allemaal! En toen was zover; Sinterklaas wordt weer uitgezwaaid. Maar niet getreurd; Er zit nog veel meer gezelligheid in een maand als december. Ook op It's all about Marly zal ga ik vanaf morgen meer in de kerstsfeer zitten. Op stage staat de kerstboom al omdat we letterlijk vrijdag de laatste dag van het Sinterklaas thema hadden en morgen de eerste dag van het kerst thema. Dat betekent dat ik de kerstboom heb opgetuigd onder toeziend oog van Sinterklaas op de grote poster die naast de kerstboom hing. :P Beetje gek om dat zo naast elkaar te hebben maar goed, op basisscholen is dat ook wel weer logisch. Het is bijna vakantie. We hebben nog maar twee weken om over kerst te werken. En omdat kerst zo sfeervol is moet je die twee weken meenemen, niet? Goed, voor we It's all about Marly in kerstsfeer dompelen zal ik eerst nog eens even vertellen wat ik op pakjesavond heb gekregen. Want dat was het gisteravond. :) 


Wij hadden de jaar een kleine zak omdat alle cadeautjes heel klein waren. Dat maakt de cadeautjes absoluut niet minder leuk, maar het is wel grappig om te zien dat wanneer je Sinterklaas viert met kleine kinderen je allemaal grote cadeaus ziet en als je met volwassen Sinterklaas viert kom je veel meer cadeautjes van klein formaat tegen. Ik heb het volgende gekregen;

Sokken
Als ik zeg dat ik sokken heb gekregen voor Sinterklaas klinkt dat wel een beetje apart. Tenminste sokken is een redelijk praktisch cadeau en ik ben zelf niet zo van de praktische cadeaus om te krijgen. Maar dit zijn hele leuke sokken. Dus dat had Sinterklaas goed uitgezocht. Kijk dan, hoe lief! :)



Ik ben stiekem best wel verliefd op deze sokken. De onderste heb ik vandaag aan. Ik vind ze allemaal mooi maar die vind ik toch wel echt het allerschattigst. Er zit behalve ijsberen ook echt zo'n ijskristal patroontje op dat je ook ziet op van die kersttruien. :) Hmm, eigenlijk had ik nooit verwacht ooit foto's van mijn voeten te posten..


De koningin & de favoriet van Kiera Cass
Dit boek wilde ik al heel lang hebben. Het is een soort extra verhaal over de selectieserie. De koningin verhaal gaat over de schoonmoeder van het hoofdpersonage en de favoriet over haar beste vriendin. Ik vind het altijd wel leuk om dingen te lezen vanuit verschillende personages. Ik zou nu natuurlijk tot in details kunnen vertellen waar het boek over gaat maar dat doe ik niet. Dit is tenslotte geen review, er komen nog meer cadeautjes aan bod. Wel kan ik een review gaan schrijven als ik het boek uit heb. Dat is misschien wel een leuk idee. Boeken reviewen.. Op mijn verjaardag heb ik een aantal boekenbonnen gekregen maar ik wachtte met deze uit te geven tot Sinterklaas was geweest. Op dit moment ben ik nog in een ander boek bezig maar ik kon het niet laten om vast een klein stukje in dit boek te beginnen. Dat kleine stukje zijn 26 pagina's.. Maar maakt niet uit! Ik lees eerst braaf mijn andere boek uit, dat boek moet terug naar de bibliotheek. Morgen. Nog 30 bladzijdes. Dat lukt wel. :) Gisteren waren het er nog 100. :$

Chocola
Tja, wat moet ik hierop zeggen? Altijd goed! Chocoladeletters zijn gewoon traditie en bovendien vind ik melk chocoladeletters heel lekker. Ook heb ik nog wat 'make up' gekregen. Het soort make up dat ik bijzonder waardeer.. :)









Spectrum noir markers
Dit zijn een soort stiften op alcoholbasis. Als je hiermee iets inkleurt trekken de lijnen helemaal weg. Ook heb je heel veel tinten van een kleur waardoor je dingen heel mooi in kunt kleuren. Ik heb twee pakjes stiften gekregen die ik nog niet had. Wat wel een tip is trouwens; Wanneer je spectrum noir markers gebruikt kun je het beste een kleurenkaart maken. De kleur lijkt op de dop heel anders dan hij daadwerkelijk is. Ook is de kleur anders dan op de bijgevoegde kleurenkaart. Hierdoor heb je kans dat je op je tekening met de verkeerde kleur begint. Dit zou zonde zijn. Daarom heb ik een kleurenkaart gemaakt net zoals je die in de bouwmarkt ziet. Kleine moeite en het bespaart je een hoop. :)




Warning: Cuteness overload is coming!! I warn you. Also happiness overload. De volgende drie dingen hebben te maken met Disney en hebben me stuk voor stuk ZO blij gemaakt. Allereerst dit schattige Olafje. Gewoon mijn eigen mini Olaf om op mijn plank met beeldjes te zetten. Vind ik leuk. Hij is zo klein en schattig. :) 

Olaf


Cinderella!!
Jep, ik heb de dvd van Disney's Cinderella gekregen. Die nieuwe film die ik ook in de bios heb gezien. Die nu op dvd is. Die ik zo ongelofelijk mooi en inspirerend vond. Die met die supermooie jurk. Oké Marianne, rustig ademhalen. Goed, die heb ik nu dus op dvd en kan ik zo vaak kijken als ik wil. WOEHOE! YES!



Tot slot...

U hebt allen geluk dat dit een weblog is, ofwel een schriftelijk gebeuren want als dit een YouTube kanaal was had ieder van jullie beter het geluid kunnen dempen...

Want ik ga met mijn moeder naar...........................

DE MUSICAL VAN BEAUTY AND THE BEAST. 

Toen ik dit hoorde was ik sprakeloos. Zo ongelofelijk blij, ik ben niet vaak sprakeloos en zeker niet van blijdschap. Meestal ga juist gillen en springen als ik heel blij ben. Maar nu wauw.. Ik ben zo blij. Nu ik er weer aan denk denk ik helemaal van YES!!! Een Disney musical met Disney liedjes en mooie kostuums en decors met mijn moeder, één van de mensen waar ik ongelofelijk veel van hou. Wat een droom. :) 

Well, dit cadeau had Sinterklaas voor het laatst bewaard. Ik mocht naar kijken en pas als allerlaatste pakje openmaken. En ik heb hem nu ook voor het laatst bewaard, ik snap waarom Sinterklaas dat heeft gedaan. Wat een ongelofelijk mooi cadeau. Dank u Sinterklaasje, een fijne reis terug naar Spanje en we zien uw graag volgend jaar!

Liefs,
Marianne xoxo











Geen opmerkingen:

Een reactie posten