woensdag 9 september 2015

Shoplog: Jelly belly beans, sistertime en andere leuke dingen

Hee allemaal! Afgelopen zaterdag ben ik met mijn zusje te winkelen geweest. We hadden elkaar al een paar weken niet gezien en als je dat vergelijkt met hoeveel we elkaar in de zomervakantie hebben gezien.. Dan snap je misschien wel dat ik me erg verheugde op een beetje tijd met mijn zus. Het is fijn dat school en stage weer begonnen zijn, maar school brengt toch ook wel de normale stress met zich mee. Formulieren waar je niks van wist terwijl je dacht goed voorbereid te zijn, huiswerk, het rekenexamen in januari.. Al met al vond ik het heerlijk om in het weekend gewoon even helemaal school off te zijn en mijn zus weer te zien.

Ik doe niet zo vaak shoplogs op ItsAllAboutMarly, maar ik denk dat het wel leuk is om vaker te doen. Ik vind het leuk om te vertellen over mijn aankopen en waar kan dat nou beter dan hier? Ik heb namelijk een paar hele leuke dingen gekocht. 


Het shirt dat je hierboven ziet heb ik gekocht bij de Sting. Ik vind de kleur erg mooi en blauw is ook wel een kleur die mij goed staat. De vlinders erop en alle figuurtjes maken het een beetje mysterieus. Daar hou ik ook wel van. En bij wie klinkt de tekst bekend? "These wings are made to fly" Jawel jawel, dit shirt heeft een zin uit het liedje wings van Little mix op zich staan. En deze mixer kon een combinatie van een mooie kleur, vlinders en een quote uit Little mix niet laten liggen. Ik heb hem overigens nu ook aan. Ik voel me er erg comfortabel in, alsof ik het shirt al heel lang heb.


Zoals je in de titel van dit artikel ook al hebt kunnen lezen; Ik heb jelly beans gekocht. Dit is misschien niet zo'n verrassing als je weet dat ik op dit moment in een 'jelly bean fan periode' zit. Ik vind het geweldig dat ze zoveel smaken in zulke kleine 'boontjes' kunnen verwerken. Heel leuk! Zelf koop ik als ik jelly beans koop van de jelly bean factory. Ik vind deze erg lekker, maar stiekem stiekem stiekem wilde ik ook wel eens beans van jelly belly proberen. Deze vond ik bij meneer Jamin tussen het Amerikaanse snoep. Zaterdag was ik zo verkouden dat ik niks rook of proefde. Daarom leek het me zonde om snoep te kopen. Gelukkig was de houdbaarheidsdatum in 2017. Hierdoor kon ik deze jelly beans kopen en opeten zodra ik weer dingen proefde. Dit bleek de volgende dag al zo te zijn. Ik heb overigens geen 'normale' jelly beans gekocht maar 'pancakes and maple syrup' oftewel pannenkoeken met stroop. Wanneer je het zakje openmaakt ruik je al een duidelijke stroop geur en de beans smaken ook hoofdzakelijk naar stroop. Wel vind ik ze erg lekker en raad ik ze aan. Ik neem er elke dag een paar zodat ze niet al te snel op gaan, haha. ^^


Tot slot heb ik nog een telefoonhoesje gekocht. Ik had er een achterkantje om met 'keep calm and be a princess'. Deze heb ik nu omgeruild voor een boekje. Hierdoor kan mijn mobiel bijvoorbeeld gewoon aan op de tafel liggen terwijl ik zit te werken zonder dat ik afgeleid raak door dat irritante lichtje. Vaak legde ik mijn telefoon dan op de kop om niet nieuwsgierig te worden, maar dit is toch net even iets beter. Bovendien vind ik het een heel leuk boekje. Hij is kleurrijk, meisjesachtig en PARIJS! :) Ik wilde altijd al een telefoonhoesje met een Eiffeltoren erop, ik vond alleen de meeste niet supermooi. Ik denk dat dat komt doordat ik de Eiffeltoren wel op mijn telefoonhoesje wilde, maar niet mega groot. En nu is hij mooi subtiel en staan er ook nog andere dingetjes op. Perfect. Mijn zus heeft overigens dezelfde gekocht. Well, nu zijn onze telefoons ook twins?

Goed, dit was het weer voor vandaag. Ik vond het erg leuk om een shoplog te maken. Misschien kan ik ook wel zoiets na mijn verjaardag doen en na Sinterklaas. Maar dan met de cadeautjes die ik heb gekregen! :) En mocht ik ooit naar Disneyland gaan, dan zal ik dat natuurlijk ook uitgebreid posten. Still dreaming. :P

Ik wens jullie voor nu allemaal een fijne avond. Ik zal nog eventjes wat foto's uploaden en daarna ga ik op de bank hangen voor gtst. Bedankt voor het lezen en tot snel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten