vrijdag 11 september 2015

Haarstijlen die ik mooi vind

Hee allemaal! De laatste tijd kom ik op Instagram de mooiste haarkleuren en stijlen tegen. Soms voel ik me geïnspireerd en droom ik er stiekem van om mijn haar ook in zo'n kleur te verven. Toch lijkt paars haar mij niet zo'n goed idee, aangezien ik stage loop op de basisschool en ik weet niet precies hoe het daar zit met uitzonderlijke haarkleuren. Maar goed, een beetje dromen en fantaseren op je eigen blog kan altijd toch? Here we go.

1. Eén roze lok 


Het meisje op deze foto heeft veel meer roze lokken, wat ik haar ook mooi vind staan, maar ik zou wel één roze lok willen. Suikerspin roze ergens voor in mijn haar. Als ik mijn haar dan vlecht krijg ik zo'n leuk effect. Laatst vond ik een oud nepvlechtje van vroeger en door dat ding ben ik eigenlijk op het idee gekomen. Ik vond het toch wel erg leuk staan.

2. Heel donker bruin haar


Ik denk er al jaren over om een donkere haarkleur te nemen. Niet zwart (dan zou ik waarschijnlijk erg bleek lijken) maar een mooie donkere kleur bruin. De kleur van het meisje hierboven vind ik erg mooi. Ik denk dat ik de hele dag naar mijn lokken over mijn schouders zou lopen staren met deze kleur. Omdat ik gewoon niet zou kunnen geloven dat het mijn haar was.

3. Dit vind ik zo schattig


Ik zou deze haarkleur(en) zelf niet nemen maar ik vind het wel ongelofelijk schattig. Dat blonde met die pasteltinten.. Ik geloof dat ik iemand zou willen knuffelen die met dit geweldig schattige kapsel rondliep, haha. Het ingevlochten deel met het bloemetje vind ik overigens wel erg mooi. Het staat een beetje koninklijk.

4. Hiermee zou ik me een prinsesje voelen


Welk meisje zou niet voor een dag een prinses willen zijn of heeft dat ooit willen zijn? Dit haar vind ik zo prinsesachtig.. Heel mooi. Ik zou me een prinses voelen met dit haar. Een lange mooie jurk en het plaatje is compleet.

5. Bows <3♥


Ik vind strikjes ook erg mooi, ze geven zo'n schattig beeld van achteren. Lekker meisjesachtig, net als mijn stijl. Ik heb (nog) geen bows maar als ik langer haar heb ga ik er zeker eens eentje aanschaffen. Nu is het nog een beetje te kort. Zo'n grote strik zou mijn hele haar verbergen. :P

6. Bobs


Zelf heb ik op het moment ook half lang haar. Ik vind een bob best wel mooi, het staat letterlijk 'kort maar krachtig'. Meestal wissel ik dit kapsel af met lang haar. Als mijn haar heel lang is, knip het af tot zoiets en als het dan een tijdje kort is wil ik het weer lang hebben. Momenteel ben ik weer bezig met haar sparen. Ik wil het weer zolang als anderhalf jaar geleden. Toen liet ik het voor het laatst groeien en het was echt jaloersmakend lang. Geen enkele vriendin begreep dat ik mijn haar af had laten knippen, iedereen had het wel willen hebben. Maar ik was er gewoon op een dag spontaan klaar mee, schaar erin bij de kapper en daar was het nieuwe kapsel.

7. Ik vind dit een heel lieflijk kapsel


Als ik volwassen ben, denk ik dat ik op een gegeven moment mijn haar in zo'n model zou knippen. Wanneer ik iets ouder word en oma word. Het is niet dat ik dit kapsel ouderwets vind. Nee, dit model bewijst dat het ook voor jonge mensen is. Ik ken gewoon veel vrouwen die wat ouder zijn met kort haar en zulke kapsels. Daarom link ik het kapsel aan een soort moeder/oma- figuur.

8. Lichte slag & eigen kleur 


 Mijn haar is zo stijl als een ik-weet-niet-wat. En dat frustreert soms een beetje. Eigenlijk heb ik de moed al opgegeven, krullen lukt gewoon niet goed. Maar toch probeer ik er soms wel een lichte slag in te krijgen, dan is het tenminste niet kaarsrecht. Ik vond dit plaatje heel mooi omdat het behalve de slag ook ongeveer mijn natuurlijke haarkleur laat zien. Zo'n haarkleur heb ik van mezelf. Het zit een beetje tussen donkerblond en bruin in. Daarom vond ik mijn kleur nooit zo geweldig, het was zo'n tussenin-kleur. Blèh. Maar nu? Nu vind ik het een mooie kleur en ik ben er ook achter gekomen dat sommige mensen die de kleur niet van zichzelf hebben veel moeite doen om hem te krijgen omdat ze hem zo mooi vinden. Ik heb besloten me niet meer af te vragen welke kleur dit nou precies is, maar om hem gewoon te nemen zoals hij is. Want het is mijn kleur. :)

Goed, hier wilde ik het bij laten voor vanavond. Ik vond het leuk om dit artikel met jullie te delen en wens jullie nog een fijne avond! Zondag ben ik terug met een nieuw artikel. Ik spreek jullie dan!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten