zaterdag 16 mei 2015

Voor Jonah

Heey allemaal! Vandaag komen er twee artikelen online. Twee?! Huh? Wat? Ja, twee ja. Eerst wil ik graag eventjes een nieuwtje met jullie delen. Mijn eerste plan was om dit bij mijn normale artikel van vandaag te doen, maar ik vond het nog mooier om het los van elkaar te posten. Dus bij deze. Later vanavond zal mijn langere artikel nog online komen. 



 Actie!
Nou, het zit dus eventjes zo dat ik me met een paar klasgenoten ga bezig houden met actie die op dit moment sowieso in Friesland loopt. Het gaat om een vierjarig jongetje: Jonah. Toen hij van de één op de andere dag niet meer kon lopen werd er bij hem Neuroblastoomkanker geconstateerd. Dit is een zeer agressieve vorm van kinderkanker en zonder goede behandeling worden kinderen met deze ziekte niet ouder dan zes! Jonah wordt nu behandelt maar de laatste behandeling zal in Amerika moeten plaatsvinden om hem te genezen. En daar is geld voor nodig. Omdat mijn klasgenoten en ik zelf ook werken met deze leeftijd, trekken wij ons dit dubbel aan. Een kind van vier hoort te spelen en niet zulke grote problemen te hebben. Daarom zetten wij ons in door spullen te verkopen, posters op te hangen, we zijn nog druk aan het bedenken wat we allemaal kunnen doen voor het einde van de zomer. Ik kan het in ieder geval hier op ItsAllAboutMarly met jullie delen. 

 Denk jij nu: Ik wil ook helpen? Dat kan! Neem dan een kijkje op: http://www.stichtingvriendenvanjonah.nl/doneren/ 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten