zondag 21 september 2014

Nieuwe liefde

Heey allemaal! Ik heb een nieuwe liefde. Niet in de vorm van een 'nieuw' vriendje. Wees gerust. Ik ben nog steeds heel gelukkig met Stefan. Ik heb iets anders ontdekt. Ik zoek de laatste tijd heel veel naar Disney filmpjes op Youtube of leuke blogs over Disney. Nu heb ik een aantal medleys gevonden. Daarin zingen één of twee mensen allemaal Disneyliefdes of zelfs een hele Disneyfilm. Ik vind het heel gaaf. Omdat dit is waar ik me in mijn vrije tijd nu best veel mee bezighoud wil ik het graag met jullie delen. Wie weet ontdek je zo nog een leuk Youtubekanaal.


Nick Pitera's One-Man Tribute to Aladdin on Broadway | Oh My Disney


Ik vind dit echt een heel gaaf filmpje. Als je er gewoon naar luistert en ondertussen iets anders doet, zoals ik nu aan het doen ben, lijkt het gewoon op sommige stukken alsof je echt naar Aladdin luistert. Heel gaaf. Ik stond toen ik het voor het eerst luisterde vooral versteld van de hoge stem die Nick opzet tijdens 'a whole new world'. Hierin zingt hij zowel Aladdins stuk als dat van prinses Jasmine. En wow, dat moet je gewoon echt luisteren. Hij klinkt echt als een vrouw. En Aladdin klinkt ook echt als Aladdin. Wow, geen andere woorden voor.


One Woman Frozen Medley | Georgia Merry



Georgia heeft zowel van Frozen, Rapunzel als de kleine zeemeermin een medley gemaakt. Die van de kleine zeemeermin is zeker ook de moeite waard om een keertje gaan kijken, alleen doet deze het helaas alleen op laptop. Dus op je mobiel of tablet niet. :c Maar goed, over haar medley van Frozen. Ik vind sommige stukken echt heel goed. De stukjes waarin zij Anna speelt zijn echt goed. Alleen haar poging om een schattige klunzige Olaf te zijn is niet helemaal gelukt, vind ik. Ik vind haar een beetje eng lijken daar. Als ik goed kijk snap ik wel wat ze probeerde, maar het is niet helemaal gelukt. Hetzelfde geldt voor Elsa's haar. Maar ja, Elsa's kapsel is knap ingewikkeld. Hoe wil je dat perfect doen? Dat zijn gewoon kleine dingetjes die ik hierop heb aan te merken. Verder vind ik hem heel leuk om te luisteren. En ook 'fixer upper' voert ze heel goed uit. En dat hondje als Sven.. It's just too adorable. <3


Disney Medley - Kristine Solis



In het begin wordt 'I'm wishing' uit Sneeuwwitje gezongen. En dat klinkt gewoon zo echt. Wauw. Ook het stukje waarin 'Mother knows best' uit Rapunzel word gezongen vind ik heel goed. Als Kristin Mother Gothel immiteert lijkt het net echt. 


Deze medleys vind ik op dit moment het mooist. Luisteren jullie ook wel eens medleys? Laat het me weten in reactie's. Misschien ontdek ik zo nog iets leuks. 

Liefs,
Mar




Geen opmerkingen:

Een reactie posten